Ik heb ook weleens zoiets gehad toen er iets mis ging tijdens het resizen van partities. Normaal gesproken kun je bestanden die in Windows zijn verwijderd terughalen (indien niet overschreven met andere bestanden) met software als
Recuva, maar in dit geval heb je de schijf geformatteerd en denk ik niet dat dat lukt met Recuva. Je zou eens
Photorec kunnen proberen, wat deel uitmaakt van testdisk (als je links in het menu "download" drukt, word je vanzelf doorverwezen). Bij mij lukte het toen om een deel terug te krijgen, maar helaas niet met de originele namen (logisch, ze zijn uit de FAT verwijderd). Alleen als je gekozen hebt voor "Snelformatteren" geef ik je kans om een deel (of alles) terug te vinden. Met normaal formatteren overschrijft je data als ik me niet vergis. Professionals zullen hoogstwaarschijnlijk al je data terug kunnen vinden. Misschien kun je zelf nog even zoeken op google met als zoektermen
recover after format, of iets dergelijks, misschien zijn er wel betere tools dan Photorec te vinden. Probeer nu in elk geval zo weinig mogelijk op je schijf te zetten, want dan overschrijf je misschien je plaatjes en dan gaat het je helemaal niet meer lukken om ze terug te krijgen.