@jeroen
Wat wil je precies met je post zeggen?
Moderators: Michel Uphoff, Jan van de Velde
Dit is nou helemaal in het kielzog van de mis... eh, behandeling van AIDSpatienten. De medicijnen (en vooral de extreem hoge doseringen eind tachtiger jaren) leiden tot leveraandoeningen. Als excuus werd toen Hepatitis C uitgevonden, wat ik altijd "het alibi-virus" noem. Hep-C bestaat al net zomin als HIV. Nou niet flauw doen en om onderbouwing vragen. Laat liever eens een ref. zien naar een artikel dat de isolatie en characterisering van het Hep-C virus beschrijft.Hepatitis C wordt niet veroorzaakt door medicijnen en ook niet door HIV. Het is een op zich zelf staande virus infectie, waarbij de lever is aangedaan.
Hier moet toch heel erg duidelijk en zonder omweg antwoord op gegeven kunnen worden door de orthodoxie.Overigens is niet het isolatieprotocol van belang, maar het resultaat: Een bufferoplossing die alleen virusdeeltjes bevat en niets anders. Daarvan moet dan bewezen worden dat het organisch materiaal viraal (infectieus) is. Daarna komt dan EM, gevolgd door analyse van eiwit(ten) en RNA.
Een seropositieve persoon met een aids-definierende ziekte heeft aids. Bijsluiters en een wetenschappelijk artikel vermelden dat aidsremmers aids-definierende ziektes kunnen veroorzaken. Wat snap je niet?Ja, ik snap dat hij dat er mee wil zeggen. Maar zijn post is daarvoor niet bewijzend, wil graag dat hij uitlegt waarom deze referentie's volgens hem zeggen dat HIV-medicatie AIDS 'veroorzaakt'
Kan wel, maar wordt al snel disfunctioneel. Zie onder punt 4. Schematisch:Ok, Jeroen dat begrijp ik even niet. Het veronderstelde HIV kan niet muteren zeg jij?
De discussie draait in rondjes. Maar er is gewoon geen goed antwoord gegeven op een hele simpele vraag. HIV is dus niet ' normaal' te isoleren is mijn conclusie. Alleen op een excuus-manier. Het is gewoon rete verdacht dat al die retrovirussen wel te ' zuiveren en fotograferen' zijn en HIV niet. Zeker als je dan ziet hoe ver de demografische verspreidingen van HIV en AIDS uit elkaar lopen. Dan zou een leek toch al snel gaan denken dat er iets niet klopt...De discussie draait in rondjes. Het blijft er eigenlijk kortweg om gaan dat dissidenten de manier waarop HIV geisoleerd wordt niet de juiste vinden. DrsP heeft in vele posts duidelijk gemaakt dat dit wel een goede manier van isoleren is. De dissidenten blijven echter vinden dat dit niet correct is. Dit is een pat-stelling waar we niet uit gaan komen. Ik ga dan ook net als drsP stoppen met de discussie aangezien voldoende is aangetoond op dit forum dat HIV bestaat en geisoleerd is.