Moderator: Rhiannon
Schlammgeschwister, Schlammschwester, Schlammgruß, Schlammmeter, Schlammmeile, Schlammform, Schlammlöwe
Klopt.Het woord wordt ook vermeld in de link uit mijn openingspost (foutief gespeld overigens), maar ook daar is niet meer informatie te vinden. Ik vermoed dat ypsilon het woord daar gevonden heeft (aangezien ook "ICCC-conferentie" op die pagina te vinden is).
Inderdaad,het woord schlammmeter komt nu ook in de lijst van Google voor.Schlammgeschwister, Schlammschwester, Schlammgruß, Schlammmeter, Schlammmeile, Schlammform, Schlammlöwe
Ook een fantasiewoord, vrees ik, maar: tijdens een goochelshow werd een djinnnummertje opgevoerd.djinn
Opnemen bij gebrek aan alternatief?PS: Over dat "xxx-rated" van why73 moet ik nog eens even nadenken.
Hij staat in Van Dale... niet in de WNT.R: Rrrt
Ik kan me niets voorstellen bij een djinnnummertje, dus liever niet.Ook een fantasiewoord, vrees ik, maar: tijdens een goochelshow werd een djinnnummertje opgevoerd.
Doe maar, al klinkt het zo on-Nederlands dat ik er een vreemd gevoel bij heb.Opnemen bij gebrek aan alternatief?
Liefst geen onomatopeeën. Zoals MRDavidSingh3 al zei, kan je er zo honderden fabriceren:Hij staat in Van Dale... niet in de WNT.
Neen, aangezien het meervoud van "dobermann" "dobermanns" is.Moet dat niet dobermannnennest zijn?
Zelfs als het meervoud "dobermannen" was geweest, was die derde -n- er niet bijgekomen.Dobermannnen,ook drie maal een n aaneen geschreven.
Dat zou inderdaad kunnen. Net zoals bij "spelling(s)regel" zijn zowel de vorm met als de vorm zonder tussen-s hier correct (voor achtergrond, zie hier).Dobermannsnest?
Dat betwijfel ik,Klintersaas.Neen, aangezien het meervoud van "dobermann" "dobermanns" is.