Nee maar aangezien je ridderopperridder (dixit TD ) bent, scheelt het niet veel (wie zou anders in aanmerking komen om het laatste woord te hebben ).Hoezo? Ik heb hier echt niet het laatste woord hoor....
Moderator: Jan van de Velde
Nee maar aangezien je ridderopperridder (dixit TD ) bent, scheelt het niet veel (wie zou anders in aanmerking komen om het laatste woord te hebben ).Hoezo? Ik heb hier echt niet het laatste woord hoor....
Inderdaad Miels is zowat de enige.DePurpereWolf schreef:Miels, want die heeft de login gegevens voor het folding team. Volgens mij ook voor het Boinc team (al heb ik die ook)
Probleem van een naamsverandering is ook dat je alle faq's en zo weer moet gaan bijwerken.
Heb je iets in gedachten hoe we dat dan zouden kunnen doen ?Maar buiten een nieuwe naam zou er ook wat meer reclame mogen komen wat mij betreft, voor zowel folding@home als BOINC. Het is voor een goed doeL dan mag er veel.
Voor wat het waard is: Ook Vlamingen spreken "Dutch"Overigens is (denk ik) alles met "Nederland" of "Dutch" in de titel uit den boze zolang de Vlaamse provincies nog niet onder Beatrix vallen. Want een niet te onderschatten deel van onze vouwers zijn Vlamingen.
E.Desart schreef:Wij hebben hetzelfde Groene Boekje en dezelfde "dikke van Dale".
En wij hebben les Nederlands (geen les Vlaams) op school.
Grote woordenschat
Wat blijkt uit het onderzoek? Binnen het officiële Nederlandse taalgebied beschouwt 95 procent van de ondervraagden het Nederlands als hun moedertaal. In Nederland is dat 96 procent, in Vlaanderen 97 procent, en in Suriname 62 procent.
Ik heb niet echt concrete ideeen maar misschien dat je een bescheiden reclame bord kan maken op de index, zodat iedereen het kan zien, waardoor er veel nieuwelingen waarschijnlijk wel zouden meedoen.made in flanders schreef (op 8 January 2008, 16:49): *
Maar buiten een nieuwe naam zou er ook wat meer reclame mogen komen wat mij betreft, voor zowel folding@home als BOINC. Het is voor een goed doeL dan mag er veel.
Heb je iets in gedachten hoe we dat dan zouden kunnen doen ?
Ergens ben ik hier wel mee eens. Uiteindelijk zijn we allemaal nederlandstalig, daar staat deze term ook voor. Maar hij doet nogal sterk aan Nederland denken. Voor mij maakt de naam zelf niet veel uit, maar ik zou toch best gewoon bij wetenschapsforum blijven.Ik kan niet voor iedereen denken natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat een gemiddelde Vlaming zich niet uitgesloten voelt door een begrip als "Dutch xxxxxxxx".
Misschien eens verder bespreken wat er kan en wat er niet kan in een nieuw topic.Ik heb niet echt concrete ideeen maar misschien dat je een bescheiden reclame bord kan maken op de index, zodat iedereen het kan zien, waardoor er veel nieuwelingen waarschijnlijk wel zouden meedoen.
Persoonlijk denk ik dat een Engelse naam niet zo goed is. Wanneer je nu gaat kijken in de statistieken dan zie je bijna allemaal Engelse namen staan dus als wij daar dan gaan tussenstaan dan zie je ons gewoon niet meer staan.Ergens ben ik hier wel mee eens. Uiteindelijk zijn we allemaal nederlandstalig, daar staat deze term ook voor. Maar hij doet nogal sterk aan Nederland denken. Voor mij maakt de naam zelf niet veel uit, maar ik zou toch best gewoon bij wetenschapsforum blijven.