excuus,
hij reed door rood
Moderator: Rhiannon
Niet nodig hoorexcuus,
Vergezocht:Een man ligt op het strand van een onbewoond eiland. Hij heeft maar één voet. Op de plaats waar doorgaans de andere voet hoort te zitten, zit een bloederig stompje. De man heeft een tandenborstel en een tube tandpasta in de hand in lacht manisch.
Hari had hier de oplossing eigenlijk al gegeven:Situatie (van Rogier): een jongeman rijdt met zijn vader in een auto. Ze krijgen een ongeluk en rijden tegen een boom aan. Beiden worden zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. De jongeman moet geopereerd worden. Maar als de chirug binnenkomt zegt deze: "Sorry, deze patiënt kan ik niet opereren, want het is mijn zoon."
(m.a.w. de chirurg is zijn moeder)overigens de chirurgen zijn niet altijd een man...
Helaas, ZonnTroLL was je voor (ook met een prachtverhaal trouwens). Dat van die bonuspunten was overigens meer als grapje bedoeld, maar toch: proficiat!Hari schreef:Hoeveel bonuspunten zijn dit?
Ik hoop dat er nog niemand geplaatst heeft want het duurde best lang om dit kloppend te maken....
De man had een dusdanig stinkende adem dat de kannibalen op een afstand van drie meter van hem moesten blijven (ze hadden hem echter wel reeds omsingeld). Omdat ze desondanks best wel honger hadden kwam het hen goed uit dat de man om een tandenborstel vroeg, zo was hun probleem opgelost én ze konden voldoen aan zijn laatste wens.Situatie: Hij kwam bovenstaande man aan de tandenborstel en tandpasta? Hij was het namelijk vergeten voordat hij sprong... Hij had het nog gecheked
Situatie: Hij kwam bovenstaande man aan de tandenborstel en tandpasta? Hij was het namelijk vergeten voordat hij sprong... Hij had het nog gecheked
Alleen bij honden.ypsilon schreef:Edit: ZonnTroLL was waarschijnlijk eerder met zijn oplossing, want ik was mijn bericht aan het bewerken (vandaar de vroegere tijd). Zijn situatie is dus de volgende om op te lossen.
@ZonnTroLL: Het lijkt er trouwens op dat de natuurwetten (lichamen vallen even snel) op de noordpool niet gelden
Je bent vergeten te vermelden dat de vrouw van de bakker op de grond lag naast haar sudokuboekje. Dat is belangrijk te vermelden omdat zij juist de dag ervoor was getroffen door de bliksem. Hierdoor was zij niet alleen gek geworden, zij had ook de onbeheersbare behoefte artistiek te zijn. Hiervoor had zij getracht de kat blauw te verfen wat deze zich niet liet welbevinden en van de toonbank op de kast sprong, hierbij de grote pot verf omstotend en net niet ontkomend aan de vlijmscherpe nagels van de vrouw van de bakker. Dit alles gebeurde om vijf voor 12 zodat het niet raar was dat meneer de Bruin zijn broodje voor de middaglunch kwam halen.Situatie: een man komt een bakker binnen en ziet dat alle broodjes blauw zijn... op de kast ligt er een dode kat en op de vloer een sudokuboekje... Wat is hier gebeurd?
Dit zei een kale professor die geen zin had om het DNA van zijn hoogbegaafde kikker nog eens te ontcijferenSituatie: Ik had er eigenlijk geen zin in, het DNA was immers al ontcijferd!!!
We gaan 50 jaar terug in de tijd, toen het dorpje nog bewoond werd door de mens. De mens was echter niet zo begaan met de natuur in het dorpje. Ze smeten alle afval in de rivier. De meeste dieren in en rond het dorpje stierven uit; de konijnen niet: zij werden intelligent. De konijnen begonnen te klagen tegen de mensen in het dorp, maar de mensen begrepen de taal van de konijnen niet en negeerden ze bijgevolg. De konijnen leerden het geschrift van de dorpelingen (dit duurde 1 jaar) en schreven daarna een ultimatum: "als deze vervuiling niet stopt, zullen we jullie doden!" Als gevolg van deze schrikwekkende brief vluchtten vele dorpelingen, naar waar wisten ze niet. De konijnen namen het dorp over, de vervuiling verminderde... De vervuiling die zorgde voor hun intelligentie... Bijgevolg werden de konijnen jaar na jaar dommer. Ze begonnen steeds meer te vermenigvuldigen. Tijdens een trektocht zagen 3 mensen dan ook een vreemd tafereel: een prachtig dorp, maar het stikt van de konijnen!Situatie: Tijdens een trektocht door onbekende wouden kom je terecht bij een pittoresk klein dorpje. Het lijkt totaal verlaten, op de konijnen na. Het stikt er werkelijk van de konijnen. Wat is hier gebeurd?