Levalis
Artikelen: 0

Re: Muziektopic

Terror is wel gaaf ja. Ikzelf luister naar veel soorten muziek: dance/hard/trance/techno

Ik maak zelf ook muziek met het programma ACID van Sony. Ik sta dan ook op www.acidplanet.com

.

Wij hebben hier thuis een drumstel is wel gaaf vind ik persoonlijk !!!! Dus wanneer het kan (dat is dus niet vaak)( vanwege de buren) spelen!! Op school mag ik in mijn tussenuren en pauzes spelen in het muziek lokaal das wel gaaf. Ik hou erg van muziek....
Zwam

Als liefhebber van oa prog, gaande van Porcupine Tree tot Dream Theater en Opeth zal ik toch ook ooit eens King Crimson moeten bemachtigen en beluisteren....staat al lang op mijn lijstje met te beluisteren dingen...
Mendelevium

Mijn favoriete genre is rock, vooral dan tussen de jaren '60 en '95, het begint eigenlijk met The Beatles en eindigt met het einde van Queen, de muziek (en in het bijzondere de rockmuziek) na '95 zegt me veel minder alhoewel er nu ook wel redelijke rockgroepen zijn (Radiohead, ...) maar ik mis daarin toch iets.

Favoriete groepen:

Queen

The Beatles

Led Zeppelin

Pink Floyd

The Kinks

The Stones

The Who

The Yardbirds

...

en ga zo maar een tijdje door :D
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!

"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)
Phys

Terror is wel gaaf ja. Ikzelf luister naar veel soorten muziek: dance/hard/trance/techno
Nou, dat zijn inderdaad de meest uiteenlopende genres :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -
zpidermen

Loopt er hier ook nog iemand rond die van goa trance houdt?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt
Florit

Nou nee niet zo zeer, meer jazz en rock! :D
jhnbk

Jazz, Nu-Jazz, electro, dance, lounge, ...
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.
Rov

Ik luister vooral naar Nederlandstalige bands/nummers: Gorki, De Mens, Noordkaap, Yevgueni, Bart Peeters, Monza, ...
Levalis

Nou, dat zijn inderdaad de meest uiteenlopende genres :D
Ja inderdaad, maar dat komt ook omdat ik zelf muziek ontwerp denk ik, dan moet je wel van meerdere soorten houden, maar dat is mijn mening.
Loopt er hier ook nog iemand rond die van goa trance houdt?
Psychedelic Trance, noem het gewoon zo, dan weet ik wat je bedoelt :D !!!! Nee, das wel erg gaaf!!!!
Mendelevium

Psychedelic Trance, noem het gewoon zo, dan weet ik wat je bedoelt :D !!!! Nee, das wel erg gaaf!!!!
Als je nu die Trance weglaat en er rock aan toevoegt is het helemaal in orde, psychedelische rock: net alsof je aan de drugs zit maar dan alleen de positieve dingen ervan. :D
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!

"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)
Levalis

Als je nu die Trance weglaat en er rock aan toevoegt is het helemaal in orde, psychedelische rock: net alsof je aan de drugs zit maar dan alleen de positieve dingen ervan. :D
Das ook goed zolang het maar stevige dans muziek is !! :D :D niet dat ik van dansen houdt maar wel muziek met een flink ritme erin
zpidermen

Das ook goed zolang het maar stevige dans muziek is !! :D :D niet dat ik van dansen houdt maar wel muziek met een flink ritme erin
Als dat soort nummers maar niet commercieel en goedkoop klinken en als ze maar langer dan 5 minuten duren :D
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt
Levalis

Als dat soort nummers maar niet commercieel en goedkoop klinken en als ze maar langer dan 5 minuten duren :D

das oook belangrijk !!!
ZonnTroLL

Ik maak ook muziek... of pseudo-muziek(, want ik maak et met zo een demo 'fruity loops' en sommigen beschouwen dat als nep...) Daarbij gebruik ik ook veel verschillende genres...
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.
jhnbk

FL studio is niet slecht te noemen, maar er is zoveel software te krijgen dat het eigenlijk puur persoonlijke smaak is.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Terug naar “Sciencetalk café”