RaYK schreef:ik heb bij einstein nieuwe punten gekregen maar van 1 projectje staat bij 'point granted' nog pending, is dit normaal?
heb ondertussen al 7 einstein projecten ingeleverd en 2 QMC projecten, jammer dat het altijd zo lang wachten is tot je de punten krijgt
Dat is normaal die 'pending', er worden steeds van de dezelfde taak een paar versies naar en verschillende pc gestuurd.
Wanneer die allemaal terug opgestuurd zijn gaat men ze vergelijken zodat er niemand kan prutsen met software en zo veel credits zou krijgen.
Het wil eigenlijk zeggen die 'pending' dat jij sneller bent dan de computers waar die andere naartoe gaan. Nu in het begin is dat een beetje vervelend omdat je pas punten krijgt van een paar dagen geleden. Eens wanneer je een tijdje bezig bent krijg je een continue puntenstroom doordat je elke dag een aantal taken doorstuurt en er elke dag een aantal pending's verdwijnen.
Gewoon blijven doordraaien en die puntjes volgen wel
.
Een gezonde dosis competitie binnen het team kan geen kwaad hoor, dat levert alleen maar extra punten op
Inderdaad, ik vrees wel dat deze compititie een beetje oneerlijk (hiermee bedoel ik niks slecht over de andere leden hé, mij niet verkeerd verstaan) is maar daar trekken we ons niks van aan, iedereen doet gewoon wat in zijn marge ligt
en misschien kan RaYK in te toekomst in duel gaan met Redmess.
Ik ben benieuwd naar DePurperWolf zijn weekoverzicht
.