Bedankt alleszins, ik heb daarnet ook wat opzoek werk gedaan op de site zelf en daar stond het volgende:
Artikel 2
De aanmelding als lid kan geschieden door personen van 18 jaar en ouder, die hun woonplaats in België hebben of kiezen en is definitief voor de periode van minstens een of twee jaar, indien het lid niet binnen tien dagen na ontvangst van de lidmaatschapskaart te kennen heeft gegeven de aanmelding ongedaan te willen maken. Het lidmaatschap is gratis, d.w.z. er is geen contributie verschuldigd, tenzij anders is vermeld.
Aangezien ik niet veel van al die regels ken zou ik graag eens bevestiging van mijn gedachtengang krijgen:
Dus als je de lidmaatschapskaart thuis krijgt kan je dat contract nog volledig gratis opzeggen als je dat binnen de 10 dagen doet (dus 10 dagen nadat je de lidmaatschapskaart ontvangen hebt, niet 10 dagen na het ondertekenen).
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!
"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)