Hallo
even een vraagje
Ik zit met het volgende probleem: ik schrijf een klein programmatje voor de kwaliteitscontrole van een bedrijfje, ik heb een hoofdtabel met een aantal lijsten, daarin bevindt zich het probleemnummer, ik heb echter ook een tabel met acties.
Ik werk met een gebruikersinterface m.a.w. met formulieren, ik zou nu graag hebben wanneer ik een probleemformulier invul daarbij wil ik meerdere acties koppelen dit betekent dat als ik op de knop acties klik die van de andere tabel komt moet het mogelijk zijn om het probleemnummer te koppelen die uit het formulier probleemnummer komt aan de acties en ik zou zoveel acties mogen invoeren als gewenst dus zou in de tabel acties zich bvb 4 acties met probleemnummer 12 bevinden.
dit lukt echter al door in het formulier acties gegevens automatisch te laten overnemen met volgend commando:
=[Forms]![INV Product met tekortkoming]![Probleemnummer] dat vul ik in in standaardwaarde.
maar ik heb echter meerdere formulieren die de form acties gebruiken hoe los ikd at op met 1 form acties te gebruiken
kweet het is moeilijk uit te leggen maar miss zitten er hier kraks tussen die mij kunnen helpen
alvast bedankt