Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
ypsilon
Artikelen: 0

Re: Boekenvoorstellen

Ja, maar ik begin zo langzamerhand bang te worden dat een teleurstelling de enige mogelijkheid is die nog overblijft, als je dit leest:
het allerbeste boek dat ik ooit gelezen heb - psychologische thriller die je blijft achtervolgen - een meesterwerk - een klassieker - onderliggende lagen en de prachtige, subtiele verwijzingen naar Shakespeare te begrijpen - ...

Als je slechts eenmaal in je leven de kans zou krijgen om een boek te lezen moet je dit exemplaar kiezen...
yin

Ik ben blij dat ik zoveel mensen nieuwsgierig heb kunnen maken.
mij ook. Ik ga ook voor the collector van John Fowles.
jhnbk

Ik stem ook voor het boek van Klintersaas, maar ik vrees dat ik het niet ga kunnen uitlezen. (En het zou uiteraard nonsensicaal zijn om op mijn eigen voorstel te stemmen :D )
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.
Symone

Het lijkt me duidelijk... de nieuwe boekbespreking wordt een collectors item :D .

Ik pas, maar wens jullie veel pageturners! :D
Klintersaas
Social:

Ja, maar ik begin zo langzamerhand bang te worden dat een teleurstelling de enige mogelijkheid is die nog overblijft, als je dit leest:
De mogelijkheid bestaat natuurlijk dat je na het lezen van al mijn reclame én het boek een was-het-dát-maargevoel hebt, maar als jullie het boek ervaren zoas ik dat gedaan heb zal dat zeker niet het geval zijn.
Ik stem ook voor het boek van Klintersaas, maar ik vrees dat ik het niet ga kunnen uitlezen.
Vrees niet. Zodra je het vasthebt is het in een ruk uit.
Symone schreef:Het lijkt me duidelijk... de nieuwe boekbespreking wordt een collectors item :D .

Ik pas, maar wens jullie veel pageturners! :D
Jammer dat je niet meeleest. Het is echt de moeite waard. Tot het volgende boek dan maar.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
ypsilon

Ik ben nu een beetje moe om te gaan tellen, maar ik denk dat Klintersaas' boek nog net niet aan de meerderheid komt.
Klintersaas
Social:

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
jhnbk

Ik ga nu naar de bibliotheek !
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.
Klintersaas
Social:

Ik zal het boek ook nog eens lezen zodat de bespreking vlot verloopt. Ik heb het in huis en het is niet zo dik, dus binnen een dag of 2 is het uit.

jhnbk

Na een eerste dozijn bladzijden kan ik al zeggen dat het niet mijn stijl is, maar ja ik ga voorlopig proberen om verder te geraken.
ypsilon

Ik moet het nog gaan halen. Ik stel voor dat we mekaar gewoon op de hoogte houden over de vorderingen.
Veertje

Eind van de week zou ik het binnen moeten hebben.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
ypsilon

Ik vond het boek op een plankje dat een beetje aan het oog onttrokken was, naast "The catcher in the rye", "A clockwork orange", "To kill a mockingbird" en "Lord of the Flies". Als hij daar mag tussen staan, zal het wel in orde zijn. :D
Verborgen inhoud
Ik heb wel nog een tachtigtal pagina's te gaan in The Picture of Dorian Gray, maar ik vermoed dat ik tegen het eind van de week wel kan beginnen.
Veertje

Ik heb het boek binnen en de eerste paar pagina's gelezen. Ik nu al zeggen dat ik de aantrekkingskracht die het op Klint heeft heel goed begrijp. Veelbelovend.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
Klintersaas
Social:

Ik heb het uit.
Na een eerste dozijn bladzijden kan ik al zeggen dat het niet mijn stijl is, maar ja ik ga voorlopig proberen om verder te geraken.
Jammer dat je eerste indruk negatief is, maar vooral verder blijven lezen. Het is de moeite waard.
Ik vond het boek op een plankje dat een beetje aan het oog onttrokken was, naast "The catcher in the rye", "A clockwork orange", "To kill a mockingbird" en "Lord of the Flies". Als hij daar mag tussen staan, zal het wel in orde zijn. :D
Meer dan in orde, inderdaad.
Ik heb het boek binnen en de eerste paar pagina's gelezen. Ik nu al zeggen dat ik de aantrekkingskracht die het op Klint heeft heel goed begrijp. Veelbelovend.
Daar ben ik blij om.

Terug naar “Taalkunde”