Ik wil nog even iets rechtzetten:
dat zou zij moeten zijn, ik ben een vrouw.Gebruiker yin heeft laten weten ook geïnteresseerd te zijn. Bij deze is hij dus ook ingeschreven.
Moderator: Rhiannon
dat zou zij moeten zijn, ik ben een vrouw.Gebruiker yin heeft laten weten ook geïnteresseerd te zijn. Bij deze is hij dus ook ingeschreven.
Een psychologische thriller... brrr (sorry Klint, ik geloof dat het een goed boek is, maar niet voor mij ).
Daar ben ik wederom blij om.Ik ben aan het lezen. Het bevalt me zeer.
Inderdaad, maar het is nu eenmaal zo. De gustibus et coloribus non disputandum.Wellicht had je wel meegelezen als Klintersaas had verteld dat dit boek is geschreven door de schrijver van 'The French Lieutenant's Woman'? Jammer, want je mist wat!
Vooral doorlezen. Het is mogelijk dat je het tweede deel minder vindt omdat het niet zo spannend is, maar het is waarschijnlijk het belangrijkste stuk uit het boek.Ik ging naar de bieb om iets van Stephen King te halen en The Collector stond er ook.. Ik heb stiekum meegelezen. Deel 1 heb ik met veel plezier gelezen, maar daarna was de lol er al gauw af. Jammer, want het begin was zeer knap en boeiend geschreven!
Open ik alvast een besprekingstopic?Nog eventjes wachten op mij dan...
Nopes... je mist meer dan je meemaakt , da's helemaal niet erg. Ben gewoon niet into thrillers en al helemaal geen psychologische.Wellicht had je wel meegelezen als Klintersaas had verteld dat dit boek is geschreven door de schrijver van 'The French Lieutenant's Woman'? Jammer, want je mist wat!
Ik heb hem inmiddels zelf ook uit, maar wacht nog een dagje met een besprekingstopic.Open ik alvast een besprekingstopic?
Dat dacht ik ook, maar dit is zonder meer een fantastisch boek. Ik kon 'm vanmiddag gewoon niet opzij leggen tot hij uit was, en hij kruipt echt onder je huid, zoals Klintersaas al zei.Nopes... je mist meer dan je meemaakt , da's helemaal niet erg. Ben gewoon niet into thrillers en al helemaal geen psychologische.