welkom, 196e !!!Donator Tommeke14
Score 133
Date of first work unit 2008-03-05 06:15:41
welkom, 196e !!!Donator Tommeke14
Score 133
Date of first work unit 2008-03-05 06:15:41
Onder het motto "grote stappen gauw thuis" 1440 punten voor één WU .Donator Kasper
Score 1440
Date of first work unit 2008-03-05 12:20:39
Jan van de Velde schreef:Szooo, een multicore erbij :
Onder het motto "grote stappen gauw thuis" 1440 punten voor één WU .
De teller gaat met Kasper naar 197 !!!
De "kleintjes" presteren gezamenlijk zelden meer dan 1500 punten per dag. Bedenk dat daar ook een flink aantal oudere PC's tussen zitten die bovendien maar een paar uur per dag draaien. Er zijn mensen voor wie 100 punten per week een gemiddelde productie is. Grotere producenten als Fisher, Descabouter en Goldsteen hebben de laatste maanden om een of andere reden afgebouwd. Dat betekent dat jij en HennyDenteneer nu de kar trekken. Als jullie blijven draaien zoals de afgelopen week gaan we al ruim 1500-2000 punten per dag beter dan de afgelopen weken. En daar ben ik allang héél blij mee.Of ben ik nu te optimistisch
Mogen leken als ik ook weten wat voor soort vreselijk marteltuig achter deze code schuilgaat?X1900 XTX
Mogen leken als ik ook weten wat voor soort vreselijk marteltuig achter deze code schuilgaat?
Je moet het niet echt zien als een terechtwijzing JanMet deze terechtwijzing ben ik het principieel oneens. Men kan proberen zich zó uit te drukken dat een normale lezer gelijk begrijpt wat er wordt bedoeld zonder naar naslagwerken te moeten gaan grijpen. Dat is een goede gewoonte in communicatie.