Ik liet de grondpijp 30 cm boven de grond uitkomen om er geen rommel in te laten komen,de eerste mastbuis deed ik er 40 cm in,ik denk in jouw situatie,dat 100 cm voldoende is en om op te beuren boorde ik op 1 meter uit de ok twee tegen elkaar geboorde gaten van 8 mm en op het boveneinde van de grondpijp twee halfronde inkepingen van 8 mm.
Zodoende kon ik er een rvs staaf van 7 mm.doorheen steken om te beuren en om de pijp op hoogte te houden in de grondpijp.
Ik zette de pijpen met vetgeleiding in elkaar en met twee klemschroeven per buis;in jouw geval wegens meer zwaarte zou ik klem-/tapbouten van 8 mm nemen,evt.drie stuks.
Ik neem aan dat er een antenne op komt,kun je richten (indien nodig) met de steunpen van 7 mm,maar dan heb geen nut van de halfronde inslijpingen!
De hele handel via houten driepoot stutconstructie (verbinden op 3 mtr hoogte) omhoog zetten,de mast zal ca. 60 kg wegen,de mijne was ca.42 kg.
De grondpijp wel verticaal in de grond zetten;ruim gat,rondom 1 a 2 cm en verticaal zetten en dan aanvullen met spoelzand (heb je al uit het boorgat!).
Succes!