Het viel me ook al op dat er iets niet helemaal lijkt te kloppen. Op zich is dacht ik de bedoeling dat het "poppetje" links naast je gebruikersnaam bij elke post uiteindelijk roze (v) of blauw (m) of grijs (niet ingevuld) zou moeten zijn. Daarbij dacht ik altijd dat je eigen poppetje rood getoond wordt. Zo te zien werkt dat niet goed. Het gekke is dat ik jouw poppetje en de mijne allebei rood zie, terwijl alle anderen in deze topic (opmerking: de topic waar oktagon's gequote post was geplaatst, klik op de snapback van de quote) grijs zijn. Als je dan met je muis boven een gebruikersnaam gaat staan krijg je een kadertje met een pijl naar beneden rechts in het kader. Klik, en je krijgt een menuutje waarbij de eerste optie is: "Bekijk profiel". Daarnaast staat wel de juiste kleur poppetje (waarbij mijn eigen roze) die overeenkomt met wat in het profiel is ingevuld. Raar dus dat dat niet zichtbaar is in het scherm van een "viewtopic".oktagon schreef:Bij franse fora wordt er onder je avatar -wel op eigen initiatief-een tekentje gegeven in de vorm van een bekend pijltje,of je mannetje,resp. een vrouwtje bent.
Dus.....
Ps.Ik bekeek haar profiel en zag dat ze een vrouw was,dus het systeem zou dat kunnen honoreren dmv een codering
(benadering,Latex heeft dit m.i. niet) v of ^ .
Misschien dat iemand hier uitsluitsel over kan geven? En ook, wat het rode poppetje nu precies aan zou moeten geven, want daar ben ik niet zeker van?