Sinds 24/02/2008 werd een gebruiksovereenkomst opgemaakt tussen twee vzw's.
De tekst is als volgt:
Ik zelf ben lid van VZW X en wens deze overeenkomst op te zeggen.Hierbij verklaar ik, (naam), in de hoedanigheid van voorzitster van de VZW (naam), dat de genaamde (naam), in de hoedanigheid van voorzitter van de VZW (naam), gebruik kan maken van de faciliteiten gelegen te (plaats) met inachtneming van de modaliteiten hieronder beschreven.
VZW (naam) kan onder geen beding verantwoordelijk gesteld worden voor gebeurlijke ongevallen of incidenten overkomen op de ter beschikking gestelde terreinen en/of gebouwen.
De VZW (naam) zal als goede huisvader zorg dragen voor de haar toevertrouwde faciliteiten en elk schadegeval melden aan VZW (naam). De VZW (naam) zal steeds alle aanwijzingen opvolgen die door de VZW (naam) haar gegeven worden.
Er zal steeds iemand van het bestuur of een aangestelde van de VZW (naam) aanwezig zijn op het terrein wanneer dit gebruikt wordt. Tevens zal de VZW (naam) steeds de VZW (naam) op voorhand op de hoogte brengen van de geplande activiteiten.
De VZW (naam) zal tevens instaan voor de verwittiging van de plaatselijke autoriteiten, in casu de lokale politie, evenals de omwonenden van haar activiteiten.
Deze overeenkomst geldt voor onbepaalde duur, eenzijdig opzegbaar door beide partijen.
Opgemaakt in tweevoud op 24/02/2008;
Ondertekende X Ondertekende Y
Ben zelf niet sterk in verwoording dus vraag ik raad aan mensen die hierover meer weten.
Eveneens om geen fouten te maken.
Een type brief is altijd welkom.
Mvg,
X