Jan van de Velde schreef:Als ik het goed begrijp is de omvang per afbeelding voor nieuwere gebruikers beperkt tot 5 kB.
Ik ervaar dat als wel heel weinig. Ik ben er al regelmatig tegenaan gelopen in interessantere huiswerktopics dat ik iemand om een verduidelijkende afnbeelding bij zijn probleem vraag. De TS doet dan zijn best om ten eerste die afbeelding te maken en vervolgens uit te zoeken hoe die hier geplaatst kan worden, om vervolgens kennelijk tegen een limiet van 5 kB per afbeelding aan te lopen. Dat is a) wel heel erg zonde van de moeite en b) niet handig.
Je moet al heel handig met afbeeldingen zijn en bovendien niet zo veel af te beelden te hebben om binnen die limiet te kunnen blijven. Ik weet niet wat de juiste reden voor die limiet is, maar stel hoe dan ook voor om die fors te verruimen, toch zeker naar minimaal 50 kB.
Beste Jan, Je hebt ook mij gevraagd om illustratie´s van mijn vindingen te maken.(stroom makend drijvend land)
Ik heb dit vannacht ook gemaakt, het zijn in totaal 9 bmp files die in volgorde de stappen laten zien wat ik bedoel!
Het is me wel nog niet duidelijk (ook na het lezen van deze pagina) hoe en of ik alle plaatjes kan invoegen in een bericht, of kan ik ze beter verdelen in achtereen volgende berichten?
Want na het zien van de illustratie´s zal het voor velen een stuk duidelijker zijn!
Ik zal ze proberen aan het bericht toe te voegen waar het betrekking op heeft. (Theorieontwikkeling)
Bij voorbaat dank voor de reactie´s
World Saver.