Mijnheer Hartmans,
Waarom heb jij je moeder niet aangeklaagd omdat jij geboren bent.
In mijn ogen ben je een egoist van de bovenste plank : ik mag wel leven een ander niet!
Mvg,
Paul Siemons
Moderator: Rhiannon
Ik weet dat niet elk systeem perfect is. Ik doelde op het prachtige systeem uit china voor geboorte beperking, niet op de arbortus plegen op 7 maanden. Arbortus binnen het gestelde draagtijd waar het acceptabel is. 7 maanden gaat mij ook te ver.OneStepForward schreef:mezelf niet tegen. Ik ben voor afschaf kinder
Nou, practig hoor... abortus laten plegen op 7 maanden...
kinderbijslag is een goede zaak. Stel dat een eenoudergezin in de bijstand komt, dan kan diegene heud niet zonder kinderbijslag en sowieso hebben velen de kinderbijslag gewoon nodig omdat ze anders niet rondkomen niet elke baan wordt nl ontzettend goed betaald ookal werkt diegene nog zo goed.Wat vindt u hiervan?
kinderbijslag is een goede zaak. Stel dat een eenoudergezin in de bijstand komt, dan kan diegene heud niet zonder kinderbijslag en sowieso hebben velen de kinderbijslag gewoon nodig omdat ze anders niet rondkomen niet elke baan wordt nl ontzettend goed betaald ookal werkt diegene nog zo goed.
Oke dan, daar gaat het juist om. Tracht zoveel mogelijk zaken te centraliseren om een goede evenwicht te krijgen en controle op de uitgaven's. Meer is niet nodig.JanMeut schreef:Ik ben voor afschaffing van kinderbijslag, maar wel om een praktische reden.
Die reden is dat ik vind dat je heffingen en uitkeringen zoveel mogelijk op één plek moet zien te krijgen. Als je wilt dat ouders extra geld krijgen of houden dan mensen zonder kinderen dan geef je bijvoorbeeld een voordeel bij de belastingheffing of bijvoorbeeld een toeslag op een bijstanduitkering.