(we gaan er natuurlijk bij elke optie vanuit dat hij het geld wel aan de arme geeft, zoals een Robin Hood dat behoort te doen
![Knipoog :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Wat vinden jullie ervan?
Ik ben met je eens, op de dag van vandaag kun je daar niet over oordelen (tenzij het Klaas Bruinsma of Bill Gates betreftnoortje schreef:Het verhaal op zich mooi, maar waar trek je de grens, wanneer is iemand corrupt en wanneer niet. Je kan toch nooit objectief daarover oordelen, zeker niet de dag van vandaag (mocht er morgen in 1 keer een Robin Hood komen opdagen).
En wie is er arm. Waar zit die grens. Ik heb al armen gezien die bij wijze van spreken amper geld hebben voor kleren te kopen, maar wel op een gsm of andere duurdere spullen.
wat zijn vierde werelden???woodstock schreef:Radioactive pinda's stralen!!
'k ben het wel met de rest eens, zo simpel is het niet meer. Rijken met bonussen en gouden handdrukken, ik weet het niet hoor. Aan de andere kant houden ze natuurlijk wel veel mensen aan het werk. In derde of vierde werelden ligt het misschien wat anders. Uiteindelijk ging het Robin Hood misschien ook alleen maar om macht, ....... wie zal het zeggen?
Zie topic:4de wereld is de wereld van de armen onder ons.