Oke dan, dan maar 2500 jaar geleden Maare, wat je zegt over dat je de techniek niet veel meer kunt verbeteren: elke keer komt er weer iets nieuws, bijvoorbeeld een whiteboard(of blackboard, of hoe het ook heet), een magnetron, enz. Over een paar 100 jaar zijn er veel nieuwe dingen.
Maar er waren ook wel ''natuurwetten'' die volgens hun toen niet klopten, maar nu wel: Nou ja, het was geen natuurwet, maar ze dachten in ieder geval dat de aarde plat was. En....voor de rest weet ik er geen (ben pas viertien he...he, morgen word ik eigenlijk 15...maarja). In het begin waren er niet eens natuurwetten en er zijn vast wel natuurwetten die wij nog niet kennen. Owja, nu weet ik iets: eerst dacht men dat organismen niet konden leven zonder zuurstof, maar het blijkt dat het wel kan(ik weet niet of dit ook onder natuurwetten valt, maar toch).
En trouwens, waar gaat dit over? We lijken wel kinderen...Ow, klopt, ik ben er één Maar toch, het gaat er om dat we mensen gewoon moeten laten doen wat ze willen doen: praten over PM's dus. Als je er last van hebt, kun je jezelf wel afvragen of je wel slim genoeg bent voor dit forum, want waarom lees je iets, wat je niet wíl lezen? En trouwens, je bent toch wel in de minderheid, want Giertens zei(ookal klopt het niet): ''90 procent van het forum gaat over PM's.'' Dus ''90'' % van de mensen hier is voor de PM's.
Conclusie: Ik heb gelijk