Misschien een idee om het subforum psychologie en sociologie te hernoemen naar het subforum sociale wetenschappen.
Zo past mijn studie, namelijk pedagogiek, ook in een subforum.
Enkel economie valt niet onder die faculteit. Politicologie bijvoorbeeld wel.Toch heet de faculteit waar ik aan studeer ook gewoon 'Sociale Wetenschappen'. Ok, er wordt meer onderwezen dan alleen psychologie, pedagogiek en sociologie, maar economie en dergelijke valt niet onder dezelfde faculteit.
Als je een deftige reden kan verzinnen waarom, vermoed ik wel dat "pedagogiek" vermeld zal worden onder "Psychologie en Sociologie".Eigenlijk was het grootste punt dat ik nergens mijn studie zag staan in het rijtje wetenschappen.
Klintersaas schreef:Enkel economie valt niet onder die faculteit. Politicologie bijvoorbeeld wel.
Als je een deftige reden kan verzinnen waarom, vermoed ik wel dat "pedagogiek" vermeld zal worden onder "Psychologie en Sociologie".
Onder biologie valt echter nog véél meer. Een kleine selectie: taxonomie, ethologie, virologie, bacteriologie, paleontologie, histologie, astrobiologie,...Genetica, biotechnologie, microbiologie, dier- en plantkunde, evolutie, ecologie, enz.
Hebben we het eerder over gehad: http://sciencetalk.nl/forum/index.php?&...e=show&st=0