Als grote Noordkaap/Monza/Meuris fan heb ik persoonlijk meer van Grand genoten.Attica! van Monza
Moderator: Rhiannon
Als grote Noordkaap/Monza/Meuris fan heb ik persoonlijk meer van Grand genoten.Attica! van Monza
Jazeker. Telkens ben ik weer verbijsterd.Verborgen inhoud
In dat geval heeft een zuster een broer, het blijft binnen gewoon binnen de familie. Alhoewel ze zeggen wel eens, dat de appel niet ver van de boom valt.En verrek, mijn zuster is toch niet met mijn cd van de Peer Gynt Suite weg zeker?!
Ik moet zeggen dat ik van Grand eigenlijk alleen maar Dood aan alle meisjes en Alles half (prachtig nummer) ken. Ik heb de plaat ook niet staan. Maar Attica! is i.i.g. een heel erg fijne rockplaat. Al moet ik zeggen dat ik af en toe een frons niet kan onderdrukken bij Meuris' teksten. "Wenen in wenen", bijvoorbeeld, vind ik maar een zwakke vondst, en bij Als ze swingt, dat muzikaal erg sterk is dacht ik: "Moet dat nu echt rijmen?"Als grote Noordkaap/Monza/Meuris fan heb ik persoonlijk meer van Grand genoten.
I was there. Helemaal in het begin (0:28) zie je ingezoomd op twee mensen, dat zijn mijn zus en ik die er beetje sloom bij staat, maar wel vooraanferry schreef:red sparrowes, compleet concert op fabchannel
http://www.fabchannel.com/red_sparowes_concert/
toen had je nog een heel eind te gaan!en ik die er beetje sloom bij staat