Ik vind het heel verstaanbaar hoor Prospector, en het klinkt ook best oke, dat het niet een zuiver engels of amerikaans accent is is toch niet erg?
Wat me wel opviel is dat ik het een beetje "robottig" vond klinken, zoals je je computer gesproken tekst laat uitspreken, of de automatische omroep in de metro, omdat dat niet vloeiende zinnen zijn maar woord voor woord gedaan. Hoewel je zegt dat je het wel per zin hebt gedaan en niet per woord. Misschien komt het juist wel omdat je zo hard je best hebt gedaan elk woord netjes en goed beklemtoond uit te spreken, dat er een beetje en eentonige tekst uitkomt. Het is geen zeer ontspannen gebabbel, maar dat is natuurlijk helemaal niet erg, de informatie komt duidelijk over.
edit: ik heb net voor de gein ff zitten spelen met de spraakfunctie van de computer (configuratiescherm --> spraak) en dat is veeeeeeel erger! Daar is de zin bijna niet meer uit te halen, dus maak je niet ongerust, het deed me er eerst een beetje aan denken, maar zo klink je dus NIET!