E.Desart
Artikelen: 0

Re: Fence guard

Jan,

Ik heb niet genoeg zicht op zo'n dingen om dit te beoordelen. Ik kan me niet eens goed voorstellen wat ik me bij bij die electrolaser moet inbeelden.

Ik zie Milo met problemen. Of wel interpreteert Milo zijn situatie fout (met mogelijk psychologische factoren), of wel beschrijft hij ze ongelukkig als leek.

Met dat laatste heb ik echt wel ervaring. Leken gaan vaak trachten een invulling te geven aan een probleem die niet noodzakelijk klopt met de realiteit terwijl het probleem wel degelijk reëel is.

Milo voelt mij niet aan als een typische forumbezoeker, maar iemand die met een probleem zit waar hij geen weg mee weet, en toch reeds de nodige stappen deed (medisch, politie, forum). Langs zijn kant zit er dus zeker al een pak energie in.

Ik meld gewoon wat ik vond omdat deze draadloze schokken betwijfeld werden. En in de hoop of mogelijkheid dat slimmer mensen dan ik hier misschien ideeën konden uit opdoen.

Als Milo als leek hier overdonderd wordt met techniek, kan hem dat ook afschrikken omdat hij dit niet kan beoordelen.

Dus wou ik jullie verstand een extra impuls geven.

:D Toen ik schreef dat dat toestel ook in het verleden mat, kreeg ikzelf een schokje: How ... Eric dat kan je hier niet maken of je krijgt verschillende mensen op je dak ....
Eric
Burgie

Ik meld gewoon wat ik vond omdat deze draadloze schokken betwijfeld werden. En in de hoop of mogelijkheid dat slimmer mensen dan ik hier misschien ideeën konden uit opdoen.
Ik betwijfel draadloze schokken niet. Ik zeg echter wel dat contactloze elektrische schokken onmogelijk zijn. In jouw stukje zie ik dat je een geleidende vloeistof of een plasma aanhaalt. In het eerste geval zal er echter terug contact nodig zijn, vandaar de eis dat het een geleidende vloeistof moet zijn. In het tweede geval zal het slachtoffer waarschijnlijk in de zeer dichte nabijheid moeten staan van het toestel, want een plasma wek je niet zomaar even op in een groot bereik. (Ik ben zelf wel niet op de hoogte van deze laatste techniek.)

Maar zoals ik al aanhaalde, en zoals jij zelf ook aanhaalt, met grote waarschijnlijkheid beschrijft topicstarter het probleem verkeerd.
Jan van de Velde
Moderator

Eric,

Ik heb de indruk dat je denkt dat ik Mila voor gek aan het verklaren ben. Dat is niet zo.

Maar we zijn het erover eens (lijkt me) dat wat wij boven water krijgen over die fence guard en aanverwante apparaten niet de oorzaak kan zijn van wat Mila probeert te beschrijven. Als je met zo'n verhaal naar de politie stapt krabt die, m.i. terecht, net als ik op het achterhoofd.

Doorgaan over die Fence Guard levert dus voor Mila niks op, zolang Mila ons niet kan verwijzen naar iets met die naam maar een heel andere werking. Vraag is wat wél de oorzaak zou kunnen zijn. Doorgaan over die Fence Guard zit die zoektocht m.i. alleen maar in de weg.
Toen ik schreef dat dat toestel ook in het verleden mat, kreeg ikzelf een schokje: How ... Eric dat kan je hier niet maken of je krijgt verschillende mensen op je dak .... .
Hier volg ik niet, maar dat is dan mogelijk ook de bedoeling.

Hoe dan ook, ik zou graag Mila hier terugzien om eens te proberen uit te vinden wat er dan wél aan de hand zou kunnen zijn.
Ik betwijfel draadloze schokken niet. Ik zeg echter wel dat contactloze elektrische schokken onmogelijk zijn.
Dit lijkt me met elkaar in tegenspraak??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Burgie

Dit lijkt me met elkaar in tegenspraak??

Waarom? Draadloos betekent niet noodzakelijk contactloos?
Jan van de Velde
Moderator

Ah sorry, die projectieldingen en zo natuurlijk :D
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
E.Desart

Jan van de Velde schreef:Eric,

Ik heb de indruk dat je denkt dat ik Mila voor gek aan het verklaren ben. Dat is niet zo
Jan,

Nu kan ik je 1000 % verzekeren dat ik nooit, nog niet een spoor in die richting gevoeld heb bij jou.

Jij roept bij mij positieve dingen op en respect.

Als ik die indruk gaf, onvoorwaardelijk sorry ......
Eric
Jan van de Velde
Moderator

Dat misverstand uit de wereld, blýft de vraag hoe nu verder met dit geval. :D

Infra- of ultrasoon geloof ik óók al niet in. Mythbusters hebben de "brown sound" overtuigend naar de eeuwige mythvelden verwezen, en elke dag tonen kerngezonde pasgeboren baby's aan dat ultrasoon geen kwaad kan. Zou je microgolven effectief willen gaan gebruiken dan zou dat ook al niet gaan lukken met een batterijgevoed apparaatje lijkt me.
Benm

Other known or rumored variants include the electrolaser, which uses blooming of a laser beam to create a conductive channel of ionized air (plasma) to carry the electric shock.
Dat concept werkt, in theorie. Het idee is om het stroompad te completeren met 2 kanalen geioniseerde lucht, welke gevormd worden door een laser voldoende vermogen om air-breakdown te veroorzaken. In principe hoeft de ionisatie slechts in een korte puls gevormd te worden en kan dan onderhouden worden door de lopende stroom.

Voor zover ik weet is het nog niet gelukt dit praktisch toe te passen, en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat iemand ermee rondloopt om zn hond een optater te geven. Dit soort wapentuig valt zeker onder de categorie 'duurder dan een huis'.
blýft de vraag hoe nu verder met dit geval.
Ik denk dat we in het ootje genomen worden. Zo niet mag de gebruiker van dit contactloze schokapparaat het op mij proberen.

Iemand een 'oplawaai' geven met microgolven klinkt ook bijzonder stug. Niet dat het niet -kan-, maar het vereist een fors apparaat om het over tientalle meters te doen, en het effect heeft meer weg van geroosterd/gekookt (afh van frequentie) worden dan van een electrische schok.
Victory through technology
Mila

hiermee wil ik juliie bedanken voor jullie recties .het is niet raar dat mensen niet gehoord hebben over fence guard, maar dat betekent niet dat het niet bestaat .

van een dierenasisstene heb ik de naam fence guard gehoord en zij stuurde mij naar politie .

bij politie heb ik een bevesting gekregen dat het wel bestaat , dat het verboden is en dat ze niets voor ons kunnen doen want we hebben geen bewijzen.

ik heb opnieuw probeerd van dierenasisstente nieuwe informatie te vragen maar ze wilde niks meer te zeggen . ze was bang .

fence guard gebruikt een radio antenne die naast ons huis geplaatst is en waarschijnlijk een luidspreker .

als ik mijn radio harder zet , kunnen ze niet loceren waar ik ben . zo kunnen ze mij geen pijn doen .maar ik kan niet hele dag met harde muziek te zitten want ik heb kinderen en mijn man die banger is dan ik .

wees gerust , ik ben niet gek .integendeel ik weet precies wat er aan de hand is . daaroom vraag ik meer informatie over fence guard zodat we ons beter kunnen beschermen .

weet je , het is raar dat zo iets overkomt mijn gezin . we zijn een mooi ,gewoon gezin dat met niemand ruzie heeft .

met vriendelijke groet ,

Mila
Jan van de Velde
Moderator

Mila schreef:bij politie heb ik een bevesting gekregen dat het wel bestaat , dat het verboden is en dat ze niets voor ons kunnen doen want we hebben geen bewijzen.

..//..

fence guard gebruikt een radio antenne die naast ons huis geplaatst is en waarschijnlijk een luidspreker .
Met alle respect maar dat lijkt me stug. Het minste dat de politie me lijkt te kunnen doen is gewoon eens een kijkje te komen nemen als die antenne daar staat. Het lijkt me de taak van de politie om, als daar aanwijzingen voor zijn, geïnteresseerd te zijn in verboden wapenbezit.

Niet dat ik ook nog maar een vage notie heb van wát het is en hoe het dan wel werkt. Als jij dat tegen de politie vertelt, en die zegt dat het verboden is, dan moet er van dat ding ergens een fatsoenlijke beschrijving te vinden zijn, al was het alleen maar omdat het anders niet verboden kan worden. En ik vind die beschrijving niet. Je verhaal van dei dierenartsassistente stuurt me weer terug naar de hondenhalsbanden e.d. . Dat soort systemen kunnen NIET veroorzaken wat jij beschrijft. Punt.

Dus tenzij iets of iemand ons een andere weg op helpt zullen we niet verder komen.
Burgie

Via google kan je wel iets vinden als je Fence guard system of fence guard doog zoekt .
integendeel ik weet precies wat er aan de hand is .
Graag wat meer uitleg.

Als het zo makkelijk is om dit via google te vinden, is het vast een kleine moeite om enkele links hier te posten.
klazon
Pluimdrager

integendeel ik weet precies wat er aan de hand is . daaroom vraag ik meer informatie over fence guard zodat we ons beter kunnen beschermen .
Als je precies weet wat er aan de hand is, waarom vraag je dan meer informatie? Dan kun je de informatie die je al hebt beter aan ons vertellen, dan snappen wij tenminste ook waar het over gaat. Voorlopig vind ik het een vaag en onwaarschijnlijk verhaal.
Benm

Het lijkt me inderdaad het beste om alle mogelijk informatie (links) hier eens neer te zetten.

Misschien praten we allemaal heel erg langs elkaar heen. Een apparaat dat doet wat ik uit het verhaal haalt bestaat echt niet, en kan naar mijn idee ook nauwelijks gebouwd worden. Iets dergelijks voor militaire toepassingen (en op dito budgetten) is nog wel voorstelbaar (maar nog niet beschikbaar), maar zelfs dan zou het bijvoorbeeld niet door ramen of muren heen gaan zonder deze zichtbaar te beschadigen.
Victory through technology
Tommeke14

Ik denk dat ik het gevonden heb....

(onder voorbehoud van vergissingen, en ik hoop eerlijk gezegd dat ik me vergist heb)

Lees dit eens: http://www.electronischewapens.nl/

Het lijkt verdacht veel op de symptomen die beschreven worden, en ik zie niet waarom het niet mogelijk is...

ik heb wel mijn twijfels bij de betrouwbaarheid van de bron , gezien weercontrole en mind control met EM-sstraling me vreemd lijkt...

Als ik die site mag geloven kan er niks aan gedaan worden (tenzij je je plots wilt verladen als een metalen ridder)

Ik zou zeggen: blijf de politie vragen om tenminste een keer te komen.
Mila

dat is het !!!!

ik zit te huilen . iedereen is zo maar tegen ons!!!

later zal ik proberen meer te schrijven.

Terug naar “Elektrotechniek”