Jan,
Ik heb niet genoeg zicht op zo'n dingen om dit te beoordelen. Ik kan me niet eens goed voorstellen wat ik me bij bij die electrolaser moet inbeelden.
Ik zie Milo met problemen. Of wel interpreteert Milo zijn situatie fout (met mogelijk psychologische factoren), of wel beschrijft hij ze ongelukkig als leek.
Met dat laatste heb ik echt wel ervaring. Leken gaan vaak trachten een invulling te geven aan een probleem die niet noodzakelijk klopt met de realiteit terwijl het probleem wel degelijk reëel is.
Milo voelt mij niet aan als een typische forumbezoeker, maar iemand die met een probleem zit waar hij geen weg mee weet, en toch reeds de nodige stappen deed (medisch, politie, forum). Langs zijn kant zit er dus zeker al een pak energie in.
Ik meld gewoon wat ik vond omdat deze draadloze schokken betwijfeld werden. En in de hoop of mogelijkheid dat slimmer mensen dan ik hier misschien ideeën konden uit opdoen.
Als Milo als leek hier overdonderd wordt met techniek, kan hem dat ook afschrikken omdat hij dit niet kan beoordelen.
Dus wou ik jullie verstand een extra impuls geven.
Toen ik schreef dat dat toestel ook in het verleden mat, kreeg ikzelf een schokje: How ... Eric dat kan je hier niet maken of je krijgt verschillende mensen op je dak ....