Tommeke14 schreef:Ik denk dat ik het gevonden heb....
(onder voorbehoud van vergissingen, en ik hoop eerlijk gezegd dat ik me vergist heb)
Lees dit eens:
http://www.electronischewapens.nl/
Het lijkt verdacht veel op de symptomen die beschreven worden, en ik zie niet waarom het niet mogelijk is...
ik heb wel mijn twijfels bij de betrouwbaarheid van de bron , gezien weercontrole en mind control met EM-sstraling me vreemd lijkt...
Die Mooring is een welbekende crackpot, alles wat je daar leest kun je voor onwaar aannemen. Natuurlijk zitten er stukjes in de nog wel zouden kunnen, maar het is in hoofdlijnen een conspiracy-verhaal zonder enige basis.
Maar ik stel voor dat we even aannemen dat ze WEL bestaan, wat kan er dan aan gedaan worden.
Ik zit de hele tijd in mijn hoofd met zilverpapier, ik weet niet of het mogelijk is , maar misschien kan dit de radiogolven tegenhouden
Als ze -wel- bestaan hebben ze ook een plausibel werkingsmechanisme, en kun je op grond daarvan een afscherming verzinnen. Als het om radiogolven gaat is alufolie daarbij helemaal geen gek idee, het stereotype 'alufolie hoedje' is zo gek nog niet verzonnen.
Nog beter: voorzie je hele huis van aluminium luxaflex! Als de rest van gewapend beton is en je die dingen dichthoud zit je veilig. Dat je GSM het niet meer doet is dan jammer, je moet er wat voor over hebben
Rubber lijkt me dan weer stug, aangezien dat normaliter een goede isolator is en weinig effect zal hebben op radiogolven.