E.Desart
Artikelen: 0

Re: Fence guard

ik zit te huilen . iedereen is zo maar tegen ons!!!
Mila,

Ik kan mij je frustratie en machteloosheid voorstellen, en ga er vanuit dat je dit daarom zegt.

Maar je WEET dat dit niet klopt.

Mensen moeten gegevens hebben voor ze je kunnen helpen. Hier zitten echt een hoop verstandige koppen bij elkaar.

Samen hebben die hier vermoedelijk reeds vele uren gezocht voor jou.

Dank Tommeke14 klinkt echt beter.

Er staan bovendien nog veel zaken op die site (in hoever klopt dit alles, en waar vindt men details), en betekent dus nog veel zoekwerk ...

.
Eric
E.Desart

Milo,

Het blijft belangrijk dat jij meer vertelt over hoe en waar die mensen staan t.o.v. jullie, wat die antenne hier mee te maken heeft. Wat dat geluid om katten te verjagen hier mee te maken heeft enz.

A.U.B. wees zo duidelijk, compleet en exact mogelijk.

Als ik die beschrijving zie van die ELF (extreme low frequency) wapens dan heb ik het gevoel van een hoop onzin te lezen (ik ken de resonanties van het menselijk lichaam en standaards met niveaus om mensen tegen trillingen te beveiligen).

Ik zie echt niet hoe zoiets in een klein wapen kan gebouwd worden, kontaktloos en richtbaar zou kunnen zijn vanop enige afstand (gewoon fysica).

.
Eric
Tommeke14

Dit is blijkbaar niet het eerste topic over dit soort wapens.

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=70652

Maar ik stel voor dat we even aannemen dat ze WEL bestaan, wat kan er dan aan gedaan worden.

Ik zit de hele tijd in mijn hoofd met zilverpapier, ik weet niet of het mogelijk is , maar misschien kan dit de radiogolven tegenhouden

Het lijkt mij alleszins de moeite om een beetje te kijken welke materialen kunnen helpen, vermist je al aangaf dat rubber bleek te helpen
Raspoetin

Tommeke14 schreef:Dit is blijkbaar niet het eerste topic over dit soort wapens.

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=70652
"Toevallig" is de topicstarter dezelfde persoon die http://www.electronischewapens.nl/ heeft opgericht. Mij lijkt het in ieder geval sterk dat de geheime dienst dit zou doen tegen de eigen bevolking, zoals Peter zegt.

Ook dingen willen zien die er niet zijn is de heer Mooring goed in:
Voorbeelden:
  • Was de koortsaanval van Sven Kramer tijdens een kampioenschap echt of het effect van electronische wapens?
  • Was de griepaanval van Pieter van den Hoogenband tijdens het Europese Kampioenschap Zwemmen 2008 echt of het effect van electronische wapens?
  • Was de beroerte van Lucia de B. in 2006 echt of het effect van electronische wapens?
  • Waren de hart-en nierklachten van Willem Holleder in 2007 echt of het effect van electronische wapens?
  • Waren de hartklachten van Milosevic echt of het effect van electronische wapens? Is Milosevic wellicht vermoord met electronische wapens?
  • Premier Balkenende van Nederland moest aan zijn voet geopereerd worden, premier Leterme van Belgie had maagklachten en moest naar het ziekenhuis. Waren dit echte ziektes of toegediende ziektes? Was het de bedoeling ze uit te schakelen op een cruciaal moment? En was het wellicht de bedoeling ze te 'chippen' zodat hun gedachten gemakkelijk kunnen worden gelezen, zie ook subvocal bij de links onderaan.
Vooral dat "chippen" om iemand zijn gedachten te kunnen lezen wekt zeer op mijn lachspieren. Triest genoeg zijn er blijkbaar volop mensen die hier in geloven.

Btw, alle links die bovenaan zijn pagina staan, zijn verwijzingen naar pagina's die van zijn hand komen. Niet echt onpartijdig dus.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!
gast018

Hoi allemaal,

ik heb deze link gevonden. Misschien heeft het er niks mee te maken(maar ik heb nooit eerder van Fence Guard gehoord dus waarschijnlijk heeft het er in ieder geval íets mee te maken :D ) , wanneer wel, dan zou Mila's besproken overlast-veroorzaker meer een beveiligingssysteem zijn? Zo klinkt het mij anyways wel in de oren. Een beetje verwarrend, maargoed, daarom dus aan Mila de vraag: heb je wel goed begrepen wat het precies is? Haar uitleg is namelijk ook niet erg verhelderend.

Ik begrijp de situatie van Mila goed, maar ze (of misschien alleen haar schrijfwijze) komt erg verwarrend over. Dit zou misschien kunnen komen doordat

-ze te snel typt

-ze psychologisch niet helemaal lekker zit -hiermee beweer ik dus niet dat ze gek is-

-ze zo erg gestoord wordt dat ze niet meer helder kan nadenken

Als je alle berichten van Mila naleest, kom je ook veel tegenstrijdigheden tegen.

Maar nu terug naar het wettelijke gedeelte: de volgende links zijn het absoluut waard om eens te bekeken te worden:

http://www.goedeburen.nl/bewoners/index.html

http://huis-en-tuin.infonu.nl/wonen/20744-...en-wat-kan.html

http://www.nsg.nl/main

Spanx3
Why does it have to be human or divine? Maybe human is divine. ---The Da Vinci Code, Robert Langdon
E.Desart

spanx3 schreef:Hoi allemaal,

1) ik heb deze link gevonden. Misschien heeft het er niks mee te maken

2) Maar nu terug naar het wettelijke gedeelte: de volgende links zijn het absoluut waard om eens te bekeken te worden:

http://www.goedeburen.nl/bewoners/index.html

http://huis-en-tuin.infonu.nl/wonen/20744-...en-wat-kan.html

http://www.nsg.nl/main
Spanx3

1) gaat over mooie tuinhekken met een mooie commerciele naam.

2) Gaat over burenproblemen en geluidsoverlast, geen enkel specifiek gerelateerd aan Milas probleem (die geluidsdingen zijn mijn vakgebied).

.
Eric
gast018

Oke, de site over de tuinhekken was een foutje :D ,

maar mijn links hebben er wel dégelijk mee te maken.

Mila zoekt manieren om een aanklacht in te dienen, een manier te zoeken om overtreding te kunnen bewijzen en er iets aan te doen.

oftewel: alles wat er in mijn links staant.
Why does it have to be human or divine? Maybe human is divine. ---The Da Vinci Code, Robert Langdon
Benm

Tommeke14 schreef:Ik denk dat ik het gevonden heb....

(onder voorbehoud van vergissingen, en ik hoop eerlijk gezegd dat ik me vergist heb)

Lees dit eens: http://www.electronischewapens.nl/

Het lijkt verdacht veel op de symptomen die beschreven worden, en ik zie niet waarom het niet mogelijk is...

ik heb wel mijn twijfels bij de betrouwbaarheid van de bron , gezien weercontrole en mind control met EM-sstraling me vreemd lijkt...
Die Mooring is een welbekende crackpot, alles wat je daar leest kun je voor onwaar aannemen. Natuurlijk zitten er stukjes in de nog wel zouden kunnen, maar het is in hoofdlijnen een conspiracy-verhaal zonder enige basis.
Maar ik stel voor dat we even aannemen dat ze WEL bestaan, wat kan er dan aan gedaan worden.

Ik zit de hele tijd in mijn hoofd met zilverpapier, ik weet niet of het mogelijk is , maar misschien kan dit de radiogolven tegenhouden
Als ze -wel- bestaan hebben ze ook een plausibel werkingsmechanisme, en kun je op grond daarvan een afscherming verzinnen. Als het om radiogolven gaat is alufolie daarbij helemaal geen gek idee, het stereotype 'alufolie hoedje' is zo gek nog niet verzonnen.

Nog beter: voorzie je hele huis van aluminium luxaflex! Als de rest van gewapend beton is en je die dingen dichthoud zit je veilig. Dat je GSM het niet meer doet is dan jammer, je moet er wat voor over hebben :D

Rubber lijkt me dan weer stug, aangezien dat normaliter een goede isolator is en weinig effect zal hebben op radiogolven.
Victory through technology
Ger

Goed, dat die site over electronische wapens je reinste nonsens is, daar zijn we nu wel uit.

Mila, kun je aub DUIDELIJK aangeven waar je het nu over hebt en WAT PRECIES er nu gebruikt wordt? Want ik heb de indruk dat dit anders helemaal nergens toe kan leiden.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
gast018

Ik denk dat het het slimste is om nog een keer naar de politie toe te stappen en te vertellen wat er aan de hand is, wat dat ook is. Misschien moet je even voor jezelf op papier opstellen wat de problemen die de jongeren geven precies zijn, en vertellen wat voor gevolgen dat voor jou en je gezin heeft (gehad). Volgens mij is dit toch redelijk goed aan te tonen met de informatie die je ons hier allemaal geeft. Dan lijkt het mij dat het je goed recht is dat de polite op z'n minst even een kíjkje komt nemen en/of een waarschuwing geeft.
Spitfire28

Ik zou de pers erbij halen.

Zo'n verhaal, daar komen journalisten wel voor langs.

Zij kunnen dan zelfs dezelfde pijn als jij ervaren als ze naast jou zitten (als ze lang genoeg blijven) en dan heb je een getuige !
Voorheen bekend onder de gebruikersnaam "Fabrice Macours".
Benm

Een hart-van-nederland gehalte heeft het sowieso wel - maar dan moet dat apparaat ook werken op journalisten natuurlijk.
Victory through technology
Burgie

Die site van Peter Mooring is onzin.

Verder heb ik nog steeds geen enkel woordje uitleg gezien van Mila. Je zegt dat informatie betreffende het probleem makkelijk terug te vinden is via Google maar post zelf geen enkele link, hoewel er al verscheidene keren naar gevraagd is. Meer nog, je meldt dat je PRECIES weet waar het om gaat, en ook dit mis ik in dit ganse verhaal.

Nog een kleine opmerking hieromtrent: je noemt het 'fence guard'. Ik vind niets, maar dan ook helemaal niets terug onder deze naam.

Je beschrijft ook geen enkel symptoon; enkel zeg je dat er elektrische schokken aan te pas komen. Dit vind ik nog steeds je reinste onzin.

Daarom vraag ik nogmaals: post zelf eens wat meer details en uitleg. Jij WEET tenslotte PRECIES waar het om gaat.
Spitfire28

... maar dan moet dat apparaat ook werken op journalisten natuurlijk.

Ik denk ook dat dit het probleem gaat zijn ...
Voorheen bekend onder de gebruikersnaam "Fabrice Macours".
gast018

Het klinkt mij sowieso een beetje in de oren als een onzin-verhaal, de ene keer citeer ik
FENCE GUARD maakt spanning veld en geeft elektrische stoten af .
en de andere keer lees ik
fence guard gebruikt een radio antenne die naast ons huis geplaatst is en waarschijnlijk een luidspreker .

!??

Wat doet het nou precies??

Ik begrijp ook niet echt wat je bedoelt met dat de dierenartsassistente bang is om meer te zeggen en dat ook je man bang is. Bang voor wat dan? Dat die jongeren hen een pak rammel zullen verkopen? Bij dreigementen kan je ook onmiddelijk de politie inschakelen.

Terug naar “Elektrotechniek”