Neen, het moet 'houd' zijn. Dit is immers de imperatief of gebiedende wijs en dan hoort er geen t achteraan.
Dat is geen al te verhelderend antwoord:
Waarom moet er geen t achter een werkwoord in gebiedende wijs? Omdat het de gebiedende wijs is, dan hoort er geen t achter. Het is natuurlijk wel zo, want het zijn regels.
Indien je twijfelt, vervang dan het werkwoord door een ander, niet te betwijfelen werkwoord. Dan ben je 100% zeker.
B.v. in dit geval 'Houd (?) mij schoon...' --> twijfel --> vervang b.v. door het ww. bewaren (geen last met dt's) --> 'Bewaar mij schoon...' --> GEEN (D)T ACHTERAAN.
Dat werkt niet. Nu neem je namelijk aan dat "Bewaar mij schoon" de goede vorm is, terwijl dat nu juist de vraag is. Vroeger schreef men wel degelijk een t achter het werkwoord, wanneer men tegen meerdere mensen sprak. Dat is ook te lezen in de link van derry:
In het Nederlands wordt tegenwoordig geen onderscheid meer gemaakt tussen de gebiedende wijs enkelvoud en de gebiedende wijs meervoud. In het meervoud kwam er vroeger een -t achter de stam van het werkwoord: Komt allen tezamen.
Vroeger was het dus "Bewaart mij schoon" in meervoud.
Tegenwoordig niet, dat moge nu duidelijk zijn.
Never express yourself more clearly than you think.
- Niels Bohr -