Als het idee echt zo goed is, bel dan nu het ministerie en maak een afspraak met ze.
Wat een vertrouwen in de overheid heb jij zeg. Dat heb ik inmiddels niet meer hoor.
Ik heb diverse malen tevergeefse pogingen gedaan om rechtstreeks met Verkeer en Waterstaat in gesprek te komen.
Verder dan een doorverwijzing naar het Nederlands Octrooicentrum in Rijswijk komen ze niet.
Onze minister van V&W maakt zich liever onsterfelijk middels de door hem ingevoerde kilometerheffing. Onze minister president poogt onsterfelijkheid te bereiken voor het nageslacht, met het initieren van de dijkverhogingen en onze minister van financien is al onsterfelijk vanwege zijn geslaagde poging om in het belang van het grootkapitaal te infiltreren bij de pvda tot op het hoogste regeringsniveau.
Geloof me. De overheid zit niet op een oplossing van de files te wachten.
Je starte met een logische vraag over beveiliging, en dat was dat .....
Als ik tussen de regels lees heb jij een idee waar je amper enig zelfvertrouwen in hebt omdat je de consequenties zelf niet echt kan inschatten en kruip je als compensatie in een slachtofferrol, waarbij je handig van alle veronderstelde weerstand aan "ZE" toedicht. "ZE" (liefst vaag gedefinieerd of gemotiveerd) hebben het zo gemakkelijk gedaan.
Dit is een poging tot POPULISME. Je zou beter de juiste acties nemen.
Als het beveiligd is, dan vertel over wat je het hebt of het is beter dat men hier een slotje op legt.
Zoals het nu is speel je zowel met anderen als je eigen voeten.
Ik denk ook dat je de beschreven acties slechts de laatste paar dagen deed (anders had je onmiddellijk gereageerd op het vastleggen van ..)
En de reactie van V&W lijkt mij heel correct, zeker wanneer je hen benaderd zoals je de mensen hier benaderd.
Als jij publiek gaat en je idee is waard wat jij gelooft dat het waard is, is de macht van media en oppositie groot genoeg om te beletten dat zoiets in de doofpot kan. Ik krijg het gevoel dat de slachtoffer-/sloganrol jou meer opbrengt.
Politici zijn DOL op dingen die hen in het nieuws kunnen brengen op een positieve/constructieve manier.
Verd****, d****, band gesprongen, geen krik bij, het is donker, koud en regenachtig. Alleen in de verre verte een huis te bekennen.
Na 1/2 uur gaan (1ste huis):
Pechvogel (belt en zegt):
Mijnheer, ... (heel verhaal) , en heb jij misschien een krik om mij te helpen?
Vriendelijke bewoner (antwoordt):
"Mijnheer ik zou je graag helpen, maar ik heb geen auto en dus ook geen krik, maar 2 km verder woont iemand waarvan ik zeker weet dat ie een krik heeft ...
Maar let op hé, er zijn veel plassen, en de verlichting is niet schitterend hier .....
En of hij die wil lenen weet ik niet natuurlijk, maar je kan het altijd vragen, 'kzie niet in waarom niet ...."
Pechvogel vertrekt:
Gromble, gromble, koud nat, djuuuu.
Pechvogel na 5 minuten:
Gromble, en die gaat mij die krik natuurlijk niet willen lenen, gromble, .....
Pechvogel na 15 minuten:
Koud, ver**omme koud, de mensen zijn slecht, denken alleen aan zichzelf, zal me die krik zeker niet willen geven ....
Pechvogel aan deur (belt):
Rinng, ring, ringgggggggggg,....
Bewoner (verbaast over nerveus aanbellen):
Jaaaaaah, kan ik je met iets helpen ??????
Pechvogel (haalt fel uit met vuist).
Naaaaah, hierrrrr, egoïst ...., hou je krik maar, 'k moet ze al niet meer hebben.
Pechvogel (terug naar zijn eigen, nog steeds in panne staande wagen):
Tsjuuuuu, de egoïsten, allemaal dikke egoïsten, gewoon een krik en ik was geholpen, maar neeeeeeeeeeh, zelfs dat beetje is te veel gevraagd tegenwoordig.
En daarmee kunnen we de discussie denk ik net zo goed afsluiten. Zolang je niets meer wil vertellen dan je tot nu toe gedaan hebt ("ik heb een geweldig idee, wil er niets over zeggen en niemand luistert naar me") en je hebt ook geen verdere vragen over intellectueel eigendomsrecht of andere rechtsprincipes, blijft er hier weinig over om te bepraten.
Case closed.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -