Lathander
Artikelen: 0

Re: Notepad++

Ja. Zie ook hier

Dan is het nog steeds niet duidelijk hoe je dat implementeert in het Run schema...
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Vladimir Lenin

gewoon eventjes melden hoor...

maar volgens wat ik gelezen heb is notepad++ opensource. Dat betekent dus dat je de broncode zelf kunt aanpassen

misschien is het dus niet nodig een plugin te schrijven, maar gewoon eventjes de code zelf aanpassen :D
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)
Lathander

Vladimir Lenin schreef:gewoon eventjes melden hoor...

maar volgens wat ik gelezen heb is notepad++ opensource. Dat betekent dus dat je de broncode zelf kunt aanpassen

misschien is het dus niet nodig een plugin te schrijven, maar gewoon eventjes de code zelf aanpassen :D
Tricky business, ik weet eerlijkgezegd niet heel zeker wat ik precies in html XML bestand van de run optie moet aanpassen(het is een XML bestand, dat heb ik al gevonden)
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
jhnbk

Google levert na 1 min zoeken dit. Nu zal het je wel lukken denk ik.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.
zpidermen

Vladimir Lenin schreef:maar volgens wat ik gelezen heb is notepad++ opensource. Dat betekent dus dat je de broncode zelf kunt aanpassen

misschien is het dus niet nodig een plugin te schrijven, maar gewoon eventjes de code zelf aanpassen
Zou ik niet doen... Wanneer een nieuwe versie van Notepad++ uitkomt, moet je immers opnieuw de source code aanpassen...
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt
Lathander

Google levert na 1 min zoeken dit. Nu zal het je wel lukken denk ik.

Welke taal is dat?
Vladimir Lenin

Zou ik niet doen... Wanneer een nieuwe versie van Notepad++ uitkomt, moet je immers opnieuw de source code aanpassen...

dat is uiteraard het nut van een plugin, maar al het je niet lukt om er eentje te schrijven kan je de code zelf aanpassen als laatste redmiddel
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)
jhnbk

Moet je in een .bat file plaatsen. batch bestand dus.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Terug naar “Informatica en programmeren”