Nou
het wiki-book is volgens mij een goede basis (en gratis, wel in het engels) Je komt er volgens mij al een heel eindje mee
Verder had ik ook nog gedacht aan:
C# zonder stress
Door Roland Willms, Jan J Nathan, Gert Gielen
Gepubliceerd door Easy Computing, 2003
ISBN 9051674171, 9789051674170
272 pagina's
heb ik zelf eens gelezen toen ik begon met C#, ik, ga niet zeggen dat je er een professional mee wordt, maar het is dan ook een boek voor beginners, het begint met de if-, for- en whilelus en eindigt in een middelgroot programma. Ik zou je wel aanraden te kijken of de CD-ROM erbij zit, want die waren ze bij mij vergeten, waardoor ik een week op het internet heb mogen zoeken naar files om ze te vervangen.
verder zou je misschien een kijkje kunnen nemen op
Google Books, compleet met recenties, dus je weet dan ook een beetje wat je koopt.
En uiteraard zijn er ook heel wat sites, waar programmeurs hun code posten, en er forums zijn waar je vragen kan stellen.
Als je de taal een beetje onder de knie hebt, kan codeproject.com misschien nuttig zijn, maar het is wel van een hoog niveau. lussen en dergelijke worden er niet uitgelegd. Ook zijn de
MSDN (Microsoft Developer Network)-forums handig. Maar zoals ik reeds zei, je moet er niet vragen hoe een for-lus precies werkt, want ik denk dat je dan openlijk uitgelachen wordt