Vladimir Lenin
Artikelen: 0

Re: Een nieuwe mijlpaal: 400.000+ berichten op wsf!

Dit is het 400.000 bericht. :P :P :D :P

of misschien toch niet, ik heb geen flauw idee, wie er nu echt het 400.000 bericht verstuurt heeft. Toen de teller op 399.999 heb ik het bericht getypt, maar nu staat hij op 400.001

400000
400000 855 keer bekeken
Ik geef toe dat ik het een beetje heb doen uitkomen, berichtje al vooraf getypt, wanneer de teller dichterbij kwam telkens frequenter gekeken, en dan maar wachten tot de teller goed stond, vervolgens van tabblad veranderd en verzonden.
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)
Klintersaas
Social:

Het woordje 'bijna' mag uit de titel geschrapt worden, het is zover.

EDIT: Vladimir Lenin was me voor. Eigenlijk wel jammer dat het 400.000ste bericht geen écht bericht was.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
ypsilon

Tja, het is wel een echt bericht, maar het valt denk ik niet te achterhalen wie het schreef. Het bericht van Vladimir is volgens de forumsoftware overigens nr. 462181 :P

Ik zal de titel even aanpassen en dit naar forumnieuws verhuizen. Jeuj voor WSF! :D
Vladimir Lenin

Volgens mij moeten de verwijderde berichten er nog afgetrokken worden. :D

TD

Leuk, maar een half miljoen wordt toch specialer - al enige speculatie over de ETA daarvan? :D
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
StrangeQuark

Volgens mij moeten de verwijderde berichten er nog afgetrokken worden. :D

Nu zijn we wel streng maar er staan op dit moment geen 62 duizend berichten in de prullenbak op dit moment. Waarschijnlijk alle verwijderde berichten (ook voordat de prullenbak er was) in de geschiedenis die samen die 62 duizend maken. Het is duidelijk niet voor niets dat bijna elk bericht hier "nuttig" is en niet pure W00T's en andere kreten zijn.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Vladimir Lenin

Leuk, maar een half miljoen wordt toch specialer - al enige speculatie over de ETA daarvan? :D
yep, als ruwe schatting 10 december 2009

Miels
Beheer
Artikelen: 6

Nu zijn we wel streng maar er staan op dit moment geen 62 duizend berichten in de prullenbak op dit moment. Waarschijnlijk alle verwijderde berichten (ook voordat de prullenbak er was) in de geschiedenis die samen die 62 duizend maken. Het is duidelijk niet voor niets dat bijna elk bericht hier "nuttig" is en niet pure W00T's en andere kreten zijn.
Vergeet niet de nieuwsberichten die uiteindelijk niet geplaatst worden. Ook die hebben de teller aardig opgestuwd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
DePurpereWolf

Ja, ergens in december 2009 heeft Vladimir hier ergens gemeld.

Bij 500.000 berichten worden we opgenomen in een of andere internationale top40 van forums staat mij bij. Al zouden ze het dan al misschien hebben verhoogd naar 1miljoen
Vladimir Lenin

DePurpereWolf schreef:Ja, ergens in december 2009 heeft Vladimir hier ergens gemeld.

Bij 500.000 berichten worden we opgenomen in een of andere internationale top40 van forums staat mij bij. Al zouden ze het dan al misschien hebben verhoogd naar 1miljoen
Dus, dat betekent: Posten maar... :D

Terug naar “Forumnieuws”