oktagon schreef:En wat weet je eigenlijk van sterkteleer;gezien dat je wrs.naar een bibliotheek werd gestuurd om een tentamen te zoeken en te bestuderen,zou ik zeggen,dat je meer info/uitleg nodig hebt omtrent het begrip Sterkteleer.
Als dat zo is,dan kan ik wat opzoeken hierover uit een goed leerboek van me.
Ten eerste Oktagon bedankt voor je reactie.
Ik werd inderdaad naar de bibliotheek bij ons op school gestuurd, helaas heb ik daar niet zoveel aan.
In het boek dat ik heb geleend staan meer opgavens dan uitwerkingen.
Ik zou juist graag de uitwerkingen hebben zodat ik kan zien welke stappen er zijn genomen tot het juiste antwoord.
Ik ben hiermee naar mijn docent gegaan en heb gevraag of ik een tweede oefententamen mag maar dan ook met uitwerkingen, helaas heb ik alleen een tweede oefententamen gekregen.
Ik wilde hierover niet moeilijk doen tegen mijn docent en dacht laat ik hier eens proberen te kijken of iemand mij kan en wil helpen met de uitwerkingen van een van de twee oefententamen zodat ik ze naast elkaar kan leggen en dan de ander zelfstandig kan gaan maken.
Ik krijg vanavond en anders morgen op mijn sticky een van de twee oefententamens ingescand en zal die morgen hier op zetten.
Ik hoop dat er hier iemand is die mij verder kan helpen en als er iemand is die mij kan helpen hoor ik het graag.
Groet,
Dennis