De heel simpele QB 4.5 !
Geeft alleen tekst,geen prentjes.
Ik kruiste 3x aan,doch de boodschap kwam niet over;"maak een keus", en dat deed ik toch wel.
Mogelijk was het aangekruiste te groot voor overtocht!
oktagon schreef:
De heel simpele QB 4.5 !
Geeft alleen tekst,geen prentjes.
Ik kruiste 3x aan,doch de boodschap kwam niet over;"maak een keus", en dat deed ik toch wel.
Mogelijk was het aangekruiste te groot voor overtocht!
[/quote]
Javascript is geen programmeer-taal en eigenlijk ook geen scripting-taal, het is een uitbreiding op HTMLIk programmeer vooral in C# en ASP.NET (laatste staat niet in de polls) en in mindere mate in VB.NET. En vroeger heb ik wel eens in Turbo Pascal geprogrammeerd. Heej... Javascript staat er ook niet tussen in de polls... En in de eerste poll staat C++ er twee keer in. En ik heb ook met PowerBuilder gewerkt.
Javascript is geen programmeer-taal en eigenlijk ook geen scripting-taal, het is een uitbreiding op HTML
Nee, het maakt HTML dynamisch, ik kijk niet neer op JavaScript, ik programmeer (nu ja, bij gebrek aan een beter woord) zelf al 5 jaar in javascript, het is alleen een feit dat het geen IO commando's heeft, en dat het dus enkel op de pagina zelf iets kan doenDus je wil zeggen dat Javascript een opmaak taal is?
Hmmm... Wikipediazegt iets heel anders...Javascript is geen programmeer-taal en eigenlijk ook geen scripting-taal, het is een uitbreiding op HTML