Klintersaas
Artikelen: 0
Social:

[foutmelding] onbruikbare reportknop

Ik wilde zojuist een geval van crossposting rapporteren (deze topic), maar toen ik daarvoor op de reportknop wilde klikken, ging dat niet. De cursor werd geen handje maar bleef een pijltje en er verscheen een label met "Bad":

reportknop
reportknop 364 keer bekeken

In andere topics is er geen enkel probleem. Wat is hier aan de hand?
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
Bart

Re: [foutmelding] onbruikbare reportknop

Welke browser / besturingssysteem? En heb je het probleem nu nog steeds? Ik kan het met Linux/Firefox niet reproduceren.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Veertje

Ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Zelfde post was al gerapporteerd door iemand anders om 18.17 uur. Blijkbaar wil het systeem voorkomen dat dezelfde post meerdere malen wordt gerapporteerd. We zullen dat stukje tekst (bad) moeten wijzigen in iets anders (al gerapporteerd) voor de duidelijkheid (indien dat kan).
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
Klintersaas
Social:

Goed mogelijk. Bedankt Veertje (en blij je terug te zien).
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
Veertje

Dank je. :D Het blijft trouwens vreemd dat mods (Bart en ik) er iig geen last van hebben, en anders moet het om een bijzonder kleine timeframe gaan.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”