Het kan inderdaad te maken hebben met het verschil tussen tijdstip van laatste post, en tijdstip van laatste stem in de poll. Daarnaast kan ik me voorstellen dat wanneer een moderator een bericht verwijderd een dergelijke afwijking kan ontstaan: in verband met efficiënt gebruik van de database wordt het tijdstip van de laatste post in een topic ergens vastgelegd, zodat bij het bekijken van een forum niet alle topics afgegaan hoeven te worden om te bepalen wat het tijdstip van het laatste bericht was. Wanneer echter een (laatste) bericht wordt verwijderd kan ik me voorstellen dat deze post zelf wel verdwijnt, maar het apart vastgelegde tijdstip niet wordt aangepast. Dit is overigens meer een theorie dan dat ik zeker weet dat dit de oorzaak is.
Emveedee schreef:P.s. Ik probeerde dit te posten in Site- en softwaregerelateerd, maar ik kreeg steeds deze melding:
De volgende fout is opgetreden:
Je hebt geen topic prefix geselecteerd terwijl dit wel verplicht is.
Dank voor het aankaarten. Ergens stond een instelling verkeerd, waardoor je deze melding kreeg. Het euvel is verholpen! (en ik heb dit topic maar gelijk verplaatst)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic