Moderator: physicalattraction
Ik kan het aardig bijbenen, maar durf te beweren dat die materie niet écht te "snappen" valt (zie ook deze discussie. De wiskunde stelt ons in staat om dingen te doen zoals:Het punt met die theorieen is dat ze misselijk moeilijk zijn, en om het echt te snappen heb je idioot veel wiskunde nodig.
Het punt met die theorieen is dat ze misselijk moeilijk zijn, en om het echt te snappen heb je idioot veel wiskunde nodig. Ik heb Technische Natuurkunde gedaan, en al die dingen zijn aan mij voorbijgegaan... Zalige onwetendheid
Dus volgens Einstein bestaat de zwaartekracht niet?Volgens Einstein buigt massa de ruimte-tijd. En daar voorwerpen de tijd-ruimte kromming volgen volgens de geodeten zullen 2 massa's naar elkaar toe gaan.
Dus volgens Einstein bestaat de zwaartekracht niet?aaargh schreef:Volgens Einstein buigt massa de ruimte-tijd. En daar voorwerpen de tijd-ruimte kromming volgen volgens de geodeten zullen 2 massa's naar elkaar toe gaan.
Volgens Einstein is zwaartekracht anders dan andere krachten. Natuurlijk bestaat zwaartekracht wel.
Waarom is dat je niet duidelijk?Er staat letterlijk.....Een Ei is een Ei En een Ei is een Ei en wederom is een Ei een Ei.Wat is nu een Ei? Juist ja een EiIk kan het aardig bijbenen, maar durf te beweren dat die materie niet écht te "snappen" valt (zie ook deze discussie. De wiskunde stelt ons in staat om dingen te doen zoals:Filo schreef:Het punt met die theorieen is dat ze misselijk moeilijk zijn, en om het echt te snappen heb je idioot veel wiskunde nodig.
a=b b=c c=d dus a=d.
Maar waaróm a gelijk is aan d wordt niet per definitie duidelijk. Wel is bewezen dát het zo is.
Ik zal het morgen ff aan de kip vragen ok!Maar de vraag blijft dan, waarom is een ei een ei?!
Ongetwijfeld iedereen hier (terugdenkende aan het topic met de transcendente IQ-scores). Vraag me wel af waarom nog steeds niemand hier de moeite heeft genomen om de ToE even uit te tikken.Mwah, ik vond het eigenlijk prima te volgen.
fysicusje in spe schreef:Dus volgens Einstein bestaat de zwaartekracht niet?aaargh schreef:Volgens Einstein buigt massa de ruimte-tijd. En daar voorwerpen de tijd-ruimte kromming volgen volgens de geodeten zullen 2 massa's naar elkaar toe gaan.
Volgens Einstein is zwaartekracht anders dan andere krachten. Natuurlijk bestaat zwaartekracht wel.