Emveedee
Artikelen: 0

Re: Vervelende ad

Bij mij klapt hij alleen open als je over die usb stick gaat met je muis. Maar zelfs als ik dat niet doe, kom ik op de website van de adverteerder uit als ik een knop wil klikken.
Vladimir Lenin

Safari 3.2.1, zelfde probleem, zelfs als de ad niet zichtbaar openklapt.
Ik gebruik Apple Safari 4 voor Microsoft Windows XP en heb geen probleem, mss eens updaten? Misschien ligt daar het probleem
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)
Korot

Ik kreeg hem anders zojuist ook, met Windows Vista en Firefox 3.0.10
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showforum=59
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Ik heb mijn contactpersoon gevraagd of hij dit probleem bij de adverteerder aan wil kaarten. Ik heb namelijk het idee dat dit aan de opbouw van de advertentie ligt, en niet aan de manier waarop WSF advertenties integreert. Hopelijk kan de oorzaak achterhaald worden en het probleem verholpen!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Miels
Beheer
Artikelen: 6

De reactie:
Het (...) probleem betreft een kleine fout in de flash. De uiting klapt iets te laat open terwijl het flash gedeelte al open is waar ook een klik zit. In een aantal gevallen geeft dit dan een misklik. Er zit iets vertraging in de uiting nl
Omdat de betreffende campagne al aan zijn einde loopt is het echter niet meer de moeite om de banner aan te laten passen. Wel is toegezegd dat men de bannerontwerpers hier in de toekomst op zal attenderen zodat het niet nogmaals zal gebeuren.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”