Met "nieuwe berichten" doel ik op de berichten sinds je laatste bezoek die hier worden weergegeven.
Berichten die in het subforum 'wetenschappelijk nieuws' worden geplaatst komen hier echter niet tussen te staan. Waarom niet?
Nee, want het geldt evengoed voor reacties.Misschien worden ze genegeerd, omdat het nieuwe topics zijn?
Nee, want bij mijn weten kent die lijst geen limiet.Waarschijnlijker is het vanwege de hoeveelheid nieuws die daar in 1 keer wordt geplaatst, zo verdringt het alle andere posts gemaakt rond die tijd uit de lijst.
En waarom zou dat het geval zijn? Omdat wetenschappelijk nieuws minder waardevol is dan de rest van het forum? Zo gigantisch veel berichten worden er namelijk helemaal niet geplaatst.Lijst kent inderdaad geen limiet, maar de andere posts die niet in dat sub-forum staan, komen lager op de lijst te staan en dat willen ze, denk ik, voorkomen.
Dat is inderdaad de reden dat het zo is ingesteld. We hebben de indruk dat dit over het algemeen het meest gewaardeerde resultaat is, maar we begrijpen dat dat dus niet altijd het geval is. Helaas is het -zoals Ger ook al schreef- niet mogelijk om dit door een gebruiker zelf aan te laten passen.maar de andere posts die niet in dat sub-forum staan, komen lager op de lijst te staan en dat willen ze, denk ik, voorkomen.