ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Jullie staan inmiddels bij ons op de radar, over 1,9 weken is het zover
Wishful thinking :eusa_whistle: . Ach zolang dat die puntencompetitie oplevert wat ze moet opleveren is het zo erg niet (namelijk meer en sneller vouwen). Die mannen van Stanford missen wel hun doel niet, zoveel is zeker. ](*,)
Bovendien staat het weer op een 2,0 weken.
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."
Als dat elke dag op twee weken blijft staan zie ik geen probleem eerlijk gezegd. Maar enfin, we moeten er hier geen oorlog van gaan maken, daar ik dacht waren er in het verleden zelfs pogingen gedaan om de teams te mergen, wat is het resultaat daar eigenlijk van geweest?
Vergeet het maar C!T, yoste schiet normaal gezien maandag weer wakker! dus is het vandaag ofwel wachten tot volgende zomer voordat jullie nog eens kunnen proberen...
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN......
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je cpu....
Er zijn er nog wel een paar honderd die nodig eens wakker moeten worden. :eusa_whistle:
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Er zijn er nog wel een paar honderd die nodig eens wakker moeten worden. :eusa_whistle:
Zeker weten! Alhoewel ik dit jaar niet op kot zit en niet op mijn topniveau kan vouwen vouw ik toch door, voor zover mijn pc aanstaat...
En die 200-300 anderen die zitten te niksen, er zijn nog altijd deadlineloze WU's als je pc te traag is om wat voor (normaal ruim voldoende) deadline te behalen!
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je cpu....
Nou, die deadlineloze WU's zal tegenvallen, die zijn er tegenwoordig niet zoveel meer. Maar de deadlines zijn inderdaad ruim zat, ook voor bescheiden machines. Mijn zoons hebben een pentium II van 6 jaar oud, die lang niet hele dagen draait, maar die levert braaf om de paar weken zijn WU-tje in, met nog weken over op de deadline.
Waar velen zich misschien op verkijken: :eusa_whistle: ingewikkeld....
Nou, de gewone CPU-installatie in elk geval niet. Daarmee vouw je weliswaar niet de sterren van de hemel qua punten, maar zelfs een compu-kluns als ik heeft het op 5 minuten draaiend, en er vervolgens eigenlijk nauwelijks meer omkijken naar. Nu ik de laatste anderhalf jaar een gewone goeie stabiele computer heb heeft het gewoon zonder één hikje doorgedraaid op de achtergrond, en ik merk er niks van.
En als ik dat kan, dan kan 99% van de WSF-ers dat ](*,) .
Als dat elke dag op twee weken blijft staan zie ik geen probleem eerlijk gezegd. Maar enfin, we moeten er hier geen oorlog van gaan maken, daar ik dacht waren er in het verleden zelfs pogingen gedaan om de teams te mergen, wat is het resultaat daar eigenlijk van geweest?
Elke dag op 2 weken? Tis pas de eerste dag dat het op 2 weken staat dus waar jij het over hebt, geen idee?
core i7(onder de vorm van enkele SMP-clients) en enkele grafische kaarten (stuk of 3) dacht ik, zal hem morgen eens op dit topic attent maken... kan hij zelf antwoorden... hij vouwt vrijwel gegarandeert 10.000+ punten per dag (of dat zou hij toch moeten doen als hij geen problemen heeft met zijn foldingprogramma's en oververhittende GPU's (110°C+ is toch net iets te veel...)
110°C ziet er idd iets teveel van het goede uit lijkt mij, al bestaat er geen algemenen regel, er zijn ook CPU's en GPU's die pas bij 70-80°C deftig beginnen te draaien (CPU's en GPU's die dus gemaakt zijn om bij hoge temperaturen juist beter te presteren dan eronder) maar als je op internet hier en daar een beetje leest weet je dat 100°C pure suicide is, je kaart verbrand op termijn letterlijk (volgens mij kan het zelfs in sommige gevallen tot brand lijden) mss gewoon het niveau van het gebruik een beetje naar omlaag zetten, of de fan van je GPU/CPU eens vervangen/oppoetsen. Verder wil ik eigenlijk nog altijd weten waarom het huwelijk tussen WSF en C!T niet is doorgegaan?
Verder wil ik eigenlijk nog altijd weten waarom het huwelijk tussen WSF en C!T niet is doorgegaan?
Behalve de punten is er eigenlijk geen goede reden voor fuseren, maar......reeds behaalde punten gaan niet mee. We worden dus niet ineens een club met 8,5 + 8,5 = 17 miljoen punten. Doorgaan onder één naam betekent dus verder met het puntentotaal van één van ons, en de oude punten van de ander blijven onder de oude naam staan. Een club met een nieuwe naam (bijv. C!T/WSF) zou zelfs vanaf 0 starten.
"clubtrouw" : de gemiddelde wsf-er heeft niet veel voeling met C!T en vice-versa. Voor Folding (en daar gaat het uiteindelijk om) zou het dus zelfs negatief kunnen uitpakken.
Kortom, zonder duidelijke voordelen, why the hassle?