@Vortex, dus als de massa toeneemt neemt de energie die naar buiten gaat af?
Ik dacht dat er een verhouding was tussen die twee, vandaar.
Moderator: physicalattraction
dus als de massa toeneemt neemt de energie die naar buiten gaat af?
Ik dacht dat er een verhouding was tussen die twee, vandaar.
Bij iedere quatumsprong die naar de kern toe gaat, komt energie naar buiten. Ik dacht dat er zoiets gebeurde.
Maar ja.......Hoe wil je dan verklaren dat bij een groepje fotonen een klein gedeelte sneller is als het licht en het andere gedeelte net ff iets langzamer.....Het geheel is wel weer constant aan de lichtsnelheid.En het groepje wat langzamer is is de drager van de informatie van het geheel.... Het eerste gedeelte is niet zichtbaar tot dat het geheel is aangekomen,maar.....Toch waren de eerste er al.Dat er energie naar buiten moet komen zie ik niet in
Lichtfotonen (in vacuüm) bewegen steeds met snelheid c.Maar ja.......Hoe wil je dan verklaren dat bij een groepje fotonen een klein gedeelte sneller is als het licht en het andere gedeelte net ff iets langzamer.....Het geheel is wel weer constant aan de lichtsnelheid.En het groepje wat langzamer is is de drager van de informatie van het geheel.... Het eerste gedeelte is niet zichtbaar tot dat het geheel is aangekomen,maar.....Toch waren de eerste er al.
Ik durf zelfs te beweren dat licht niet sneller kan gaan omdat T- x T- = T+
Ofwel kan ik compleet niet volgen, maar....Maw ......Omdat de tijd weer gaat lopen dus voor Energie waneer het sneller wil gaan als de lichtsnelheid en Massa vertraagt de tijd...Wat snelheid dus ook doet......Men krijgt dan 2 afnemende tijds vertragers,wat resulteerd in -t2 waardoor massa ontstaat door dat Energie vorm krijgt in Massa +t ....