Hey ik ben hier voor het eerst .
Ik ben niet de slimste maar heb soms dingen waar de meeste mensen versteld van staan .
Ik heb veel fantasy .
En hoop veel kwijt te kunnen hier .
Moderators: jkien, Michel Uphoff
Dag Sydney69,Sydney69 schreef:heb soms dingen waar de meeste mensen versteld van staan .
Ik heb veel fantasy .
En hoop veel kwijt te kunnen hier .
Ik heb ooit eens ergens een onderzoek gelezen danwel gezien (docu) waarin verteld wordt dat onze hersenen zich niet altijd aan de tijd houden. Er werd geopperd dat onze hersenen soms al iets registeren voordat het signaal fysiek de hersenen bereikt. Ik kan me niet meer herinneren waar ik dit gezien/gelezen heb maar zodra ik erop kom kom ik erop terug :eusa_whistle: .Fabrice Macours schreef:En er is ook tijd nodig om de gegevens (lichtstralen die je via je ogen opvangt) in je hersenen tot een beeld te verwerken.
Je ziet eigenlijk altijd iets met een beetje vertraging.
dat lijkt mij heel straf ! ](*,)Ik heb ooit eens ergens een onderzoek gelezen danwel gezien (docu) waarin verteld wordt dat onze hersenen zich niet altijd aan de tijd houden. Er werd geopperd dat onze hersenen soms al iets registeren voordat het signaal fysiek de hersenen bereikt. Ik kan me niet meer herinneren waar ik dit gezien/gelezen heb maar zodra ik erop kom kom ik erop terug :eusa_whistle: .
Moet je zeker doen, dat laatste. Want ik vind het nogal vaagjes en heb dan ook m'n twijfels erover.Ik heb ooit eens ergens een onderzoek gelezen danwel gezien (docu) waarin verteld wordt dat onze hersenen zich niet altijd aan de tijd houden. Er werd geopperd dat onze hersenen soms al iets registeren voordat het signaal fysiek de hersenen bereikt. Ik kan me niet meer herinneren waar ik dit gezien/gelezen heb maar zodra ik erop kom kom ik erop terug :eusa_whistle: .