Yoste
Artikelen: 0

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Mja, bij mij is dit nochtans niet (geheel) bewust hoor... Als grootste oorzaak van de halvering (of zelfs erger) van mijn productie wijs ik internetproblemen aan. Aangezien het meer en meer voorvalt dat mijn internet uitvalt én uitblijft gedurende enkele uren/dagen, zakt mijn productie zienderogen. Verder denk ik dat mijn GPU's sowieso een tikje minder sterk voor de dag komen dan voorheen, omwille van lagere clocks (wél bewust :eusa_whistle: )
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Jan van de Velde
Moderator

En met dat al zijn we intussen weer een beetje aan het zakken :eusa_whistle: : ik zag ons enkele dagen geleden nog op plaats 411 staan, intussen weer gezakt naar 414.

Geen reden om de naverbranders weer aan te zetten hoor ](*,) . Speciaal computers laten draaien voor Folding heb ik altijd nog een beetje gekheid gevonden.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Arjant2

Ach als Yoste zijn internetverbinding weer normaal werkt dan trekt het wel weer bij.

Dat is nu eenmaal het nadeel als je van 1 grote vouwer afhankelijk ben. Dat probleem hebben wij ook...

Nu is onze nr.1 vouwer weer het tempo aan het opschroeven, maar hoe lang dat duurt, geen idee. Daarna zakt het ook waarschijnlijk weer in bij ons.
Arjant2

Hmm het valt nu toch echt stil?

Zonde van de toch vele vouwers die terug gestart zijn maar blijkbaar niet volhouden.
Jan van de Velde
Moderator

Als je bij ons bedoelt, valt toch wel mee? Ik zie vrijwel steeds een lijst van tegen de 30 actieve vouwers (dwz in de laatste week wat ingeleverd). En ja, we hebben er een twintigtal die maar eens in de maand een eiwit afleveren, dus dat is een stoelendans in die actievenlijst.
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Arjant2

Als je bij ons bedoelt, valt toch wel mee? Ik zie vrijwel steeds een lijst van tegen de 30 actieve vouwers (dwz in de laatste week wat ingeleverd). En ja, we hebben er een twintigtal die maar eens in de maand een eiwit afleveren, dus dat is een stoelendans in die actievenlijst.
aha op die manier. Maar qua puntenproductie loopt het wel hard terug nu. En nu weet ik dat Yoste wat problemen heeft maar PeterBill zo te zien ook.

PS zo te zien zijn de punten er bij van de storing van 1,5 week geleden (tenzij ik op onverklaarbare wijze ineens ruim 17.000 punten per dag kan vouwen)
Jan van de Velde
Moderator

Maar qua puntenproductie loopt het wel hard terug nu.
Ja en bij jullie schiet ht hard omhoog.

Wrijf het er maar in ... :eusa_whistle: ...
Arjant2

dat heb je mij niet horen zeggen he? Ik wou het er juist niet inwrijven.

Maar inderdaad, voor het eind van de week zijn we jullie voorbij als het zo door gaat.

Ik sta ook ineens weer 1e bij ons... stuivertje aan het wisselen met kroppieright hehe
Arjant2

Arjant2 schreef:dat heb je mij niet horen zeggen he? Ik wou het er juist niet inwrijven.

Maar inderdaad, voor het eind van de week zijn we jullie voorbij als het zo door gaat.

Ik sta ook ineens weer 1e bij ons... stuivertje aan het wisselen met kroppieright hehe
Nou zo te zien is het al weer voorbij met de hoge scores bij ons. Kroppieright is al weer stil gevallen... ik hoop dat hij de draad weer op pikt maar ziet er niet goed uit als hij ineens stil ligt (met zijn 50 pc's), dan moet er een reden voor zijn.
shimmy

Uhm, WSF helpt C!T, misschien een mooi moment om weer voor de thuisploeg te gaan spelen? :eusa_whistle:
Jan van de Velde
Moderator

Uitgelezen moment zelfs....... :eusa_whistle:
Arjant2

Uhm, WSF helpt C!T, misschien een mooi moment om weer voor de thuisploeg te gaan spelen? :eusa_whistle:
Ach het onmiddellijke gevaar is verdwenen. De vaart bij ons is er ook weer aardig uit.
Arjant2

Uitgelezen moment zelfs....... :eusa_whistle:
hij heeft geluisterd hoor!
Yoste

hij heeft geluisterd hoor!
Aangezien het 'mysterie' rond WSF_helpt_C!T toch reeds een tijdje geen mysterie meer is ](*,) , bij deze:

Door de recente boost van C!T (vnl. te danken aan de battle tussen Arjant2 en kroppieright) staan ze nog slechts zo'n 3000 punten achter op WSF. Tevens draait WSF niet meer zo sterk als een tijdje terug, o.a. door mijn terugval. Aan het huidige tempo zal C!T zeer binnenkort weer voor ons opduiken, en dan wil ik toch volledig de achtervolging kunnen inzetten :eusa_whistle:

Vouw ze,

Yoste
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
shimmy

En die achtervolging kan nu beginnen want helaas staan we inmiddels 1 plaats onder C!T.

Terug naar “IT en informatica”