Ik snap eigenlijk totaal niet wat je nu wil zeggen in relatie tot de sluiting van het filosofie/RW&T forum...
Dat in die vorm met een duidelijke vraagstelling en een uiteindelijk antwoord een thread heel wat leesbaarder zal worden en hopelijk ook
veel minder onderhoud zal gaan vergen van de moderators.
Kijk anders een naar het Ticket systeem van Trac wat naast een titel en nog wat andere velden een description heeft die ge-edit kan worden door de gebruikers, zie bv een
http://trac.edgewall.org/ticket/8602. Zoiets dergelijks zodat ipv 'Description' zal je dan een 'Vraag of Stelling' textboxkrijgen en daaronder een uiteindelijk 'Antwoord' textbox. Zoiets lijk mij zeer handig om de werkelijke vraag en het uiteindelijke antwoord niet uit vele soms enorm veel posting zelf te moeten destileren.
Misschien heb ik het ook helemaal mis, ik ben een greenhorn op deze site en heb destijds die hele discussie nog gevold, m.a.w. ik weet niet van de hoed en de rand. Het is alleen maar een suggestie die wellicht voor dit probleem een uitkomst is, maar zeker in andere forums, naar mijn idee, een welkome verbetering zal zijn omdat degene die de vraag stelt vaak ook niet goed weet wat de vraag werkelijk zou moeten zijn.
Misschien is voor iemand anders helemaal niet handig, in dat geval zou ik willen weten wat de reden daarvan is zodat ik een beter inzicht kan krijgen wat de/het probleem(en) zijn die jullie als moderators moeten oplossen om zo een forum als filosofie draaiende te houden.
Misschien is mijn idee gewoon een losse flodder, misschien is er wat bruikbaars uit te halen.
Schroom niet om een vraag te stellen als ik niet duidelijk genoeg ben.
Mvgr
André