Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Och, Yoste zal rond de kerst waarschijnlijk niet op kot zijn denk ik zo, en dan staan er dus vermoedelijk weer een paar grote machines een tijdje stil. Dus, wanhoopt niet !!!
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Jan van de Velde
Moderator

jullie lopen nu langzaam weer iets uit. Verschil nu 6.000 punten.
En intussen zijn jullie ons weer voorbij. Volgens mij zijn jullie alleen maar aan het treiteren... :eusa_whistle: .
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Arjant2

lol, was het maar waar!
Arjant2

Jullie merken het gewoon direct als Yoste stil staat. Zelfde bij ons, zodra ik mijn pc uit zet dan valt de productie flink in elkaar.
DaanK

Yoste en jij zijn natuurlijk ook topproducenten. Er zijn mensen die folden misschien net iets meer dan 30 punten per dag. Voor hun heb ik misschien nog wel meer respect. Niemand die over hun praat over hoe goed ze wel niet hun pc(s) 's nachts aan laten staan. Hun hoeveelheid is misschien minder, maar hun bedoeling des te groter. Het is leuk om iemand in je team te hebben die er voor zorgt dat je niet een plaats per dag zakt, maar vergeet alsjeblieft de rest niet, die gezamelijk ook zo'n 10741 punten per dag produceren. Zij zijn ook niet te missen. Vergeef me als ik iemand gekwetst heb, maar ik moest het even kwijt.
Jan van de Velde
Moderator

Vergeef me als ik iemand gekwetst heb, maar ik moest het even kwijt.
Hier kwets je niemand mee. Ik denk dat iedereen (en zeker ook de wetenschappers hierachter) evenveel respect hebben voor de superproducenten als voor diegenen die trouw maandelijks een WU inleveren vanaf een gewoon computertje. Ik wou dat we de ruim 200 inactieven op de lijst zover kregen dat ze dat ook gewoon bleven doen, en nog een paar honderd erbij. Niet zozeer voor de punten als voor de wetenschap.

Maar hoe je het ook bekijkt, het wedstrijdelement is leuk, toch zeker nu met de "competitie" met C!T. Het houdt de boel levend, en zo valt er regelmatig wat te bespreken ook.
Arjant2

Ik voel me zeker niet beledigd hoor.

Enige wat ik wel wil opmerken is dat het qua efficientie beter is met een moderne pc te vouwen als met een oud beestje.

De verhouding stroom/productie is bij oudere pc's helaas een stuk slechter.

Maar laat ik duidelijk zijn dat ik die vouwers net zoveel respecteer als elke andere vouwer!

En wat Jan zegt, het is leuk om deze competitie zo te voeren en het helpt de productie en wetenschap daarmee alleen maar vooruit.
DaanK

Gelukkig. Daar ben ik het mee eens.
shimmy

Och, Yoste zal rond de kerst waarschijnlijk niet op kot zijn denk ik zo,

Met die "competitie" in het achterhoofd ben ik bang dat kerst dit jaar erg vroeg valt.
Arjant2

Volgens mij heeft Yoste nog geen kerstvakantie hoor? hij draait weer op volle toeren zo te zien!

Bij ons is wel duidelijk de vakantie begonnen. 2 van onze 'top'vouwers liggen stil.
Jan van de Velde
Moderator

Volgens mij heeft Yoste nog geen kerstvakantie hoor? hij draait weer op volle toeren zo te zien!
Koud op't kot :eusa_whistle:
Arjant2

kerstvakantie is nu duidelijk begonnen voor yoste. Overigens niet de enige, bij ons is de productie ook hard in elkaar gezakt, dus uitlopen zullen we niet al te veel.
Yoste

Zo, de machine is er weer aan begonnen, laat de eiwitjes maar komen! :eusa_whistle:

Wat me in die tijd is opgevallen in de stats: wie heeft er in tussentijd gevouwd voor WSF_helpt_C!T?

Hulde trouwens aan diegene die ook gedurende de kerst- en nieuwjaarsperiode verder bleven doorvouwen, hierdoor staan we nu slechts ongeveer 100.000 punten achter op C!T. Eind januari hoop ik ze weer in ons vizier te hebben!
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Arjant2

Welkom terug ;-)

Ik denk dat het wel iets sneller zal gaan dan een maandje.

Mijn pc gaat vanaf morgen uit. De rest van het C!T team zal het moeten oppakken.
Korot

Arjant2 schreef:Welkom terug ;-)

Ik denk dat het wel iets sneller zal gaan dan een maandje.

Mijn pc gaat vanaf morgen uit. De rest van het C!T team zal het moeten oppakken.
Mag ik vragen waarom je hem uitzet?

Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showforum=59

Terug naar “IT en informatica”