*pakt schep*
*loopt naar forum*
*begint te graven*
't Is lang geleden dat ik dit topic startte, maar omdat de Pizzaboer regelmatig de fout in blééf gaan, heb ik hen eens gemaild erover met een klacht. Er werd mij toen verzekerd dat de bezorger erop aangesproken zou worden, en ongeveer een jaar lang bleef het rustig. Toen begon hetzelfde verhaal weer. Omdat ik het beu was heb ik een klacht gestuurd naar de Reclame code commissie (cc naar NY Pizza) met complete uitleg, eerdere correspondentie en verwijzing naar de Code Verspreiding Ongeadresseerd Reclamedrukwerk op pagina 44 e.v. van de
Reclame Code.
NY Pizza kreeg van de commissie 2 weken de tijd om te reageren, kreeg vervolgens een herinnering om te reageren (weer 4 weken) en vervolgens nog een maning te reageren (ik meen dat hier ook weer 4 weken de tijd voor was). Omdat elke reactie uitbleef, volgde simpelweg de uitspraak van de Reclame code commissie dat NYPizza dit niet meer mocht doen.
Beetje teleurstellend dus, want dat het niet mag was al sinds 1993 bekend...