Hallo,
Ik ben Bram, en ik heb een beetje rondgekenen en ik ben er achter gekomen dat dit forum eigenlijk alleen maar toegankelijk is voor mensen die veel kennis hebben opgedaan in hun werk of weet ik veel waar maar voor kinderen die bijvoorbeeld geinteresseerd zijn in natuurkunde, sterrenkunde, ruimtefysica, scheikunde, biologie of wiskunde hier helemaal niet mee kunnen praten doordat er over alleen maar complexe onderwerpen wordt gesproken.
Daarom lijkt mij het een goed idee om speciaal voor die kinderen een speciaal hoekje in te richten waarin zij het kunnen hebben over exacte vakken op een lager niveau zodat ze zich klaar kunnen stomen voor het grote forum.
Om het even duidelijk te maken, ik ben een jongen van 13 jaar die aardig graag dingen wil leren. Maar als ik hier de posts op dit forum lees snap ik 9 van de 10 tien keer niet direct waar het over gaat. Misschien denk je dan: Ga naar een forum voor kinderen, maar die zijn heel moeilijk te vinden en aangezien dit een wetenschapsforum is.
Waarschijnlijk zullen er niet heel veel kinderen zijn die zin hebben om buiten school na te denken over vakken of iets in die trant. Toch hoop ik dat jullie het in overweging wil nemen.
Groeten Bram
Ps. Als je op mijn profiel kijkt zul je zien dat ik nog niets gepost heb maar dat komt eigenlijk omdat ik in de meeste topics gewoon helemaal niks zinnigs heb toe te voegen.