![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Van harte gefeliciteerd, Ypsilon met die 10.000 berichtjes!!
Bovendien zijn jouw berichtjes dan ook nog eens van een erg goede kwaliteit. Geniet ervan, je hebt dit ridderschap dubbel en dik verdiend!
![Afbeelding](http://www.smilies-and-more.de/pics/smilies/wink/034.gif)
Dido
WowVanmorgen is er een nieuwe ridder toegetreden tot de orde der berichtenplaatsers. Met het plaatsen van zijn 10.000e bericht werd Ypsilon tot ridder geslagen. Ypsilon, van harte gefelicteerd, welkom aan onze tafel en bedankt voor 10.000 nuttige en aangename berichten!![]()
Ik zou nooit aan 10.000 berichten gekomen zijn als ik geen fijne discussiepartners en teamgenoten zou hebben!
Ik zou nooit aan 10.000 berichten gekomen zijn als ik geen fijne discussiepartners en teamgenoten zou hebben!
Gefeliciteerd! Ik zie in je nieuwe avatar de gelaarsde voeten van de angstaanjagende cowboy(?) van de vorige...ypsilon schreef:Dank u, dank u.
Ik denk dat het niet lang duurt voor de andere ridders me buiten gooien als ik met mijn voeten boven de tafel ga zitten![]()
Verborgen inhoud
Thx.Gefeliciteerd!
De vorige was deIk zie in je nieuwe avatar de gelaarsde voeten van de angstaanjagende cowboy(?) van de vorige...![]()
't Is een schedelMaar... Vleugels! Of een schedel met hoorns. Ook zeer mysterieus.
Geldt ook voor mij!Dido schreef:Ik ben enkele dagen wat minder actief geweest, hier, en zo miste ik bijna dit berichtje... ](*,)
Van harte gefeliciteerd, Ypsilon met die 10.000 berichtjes!!
Bovendien zijn jouw berichtjes dan ook nog eens van een erg goede kwaliteit. Geniet ervan, je hebt dit ridderschap dubbel en dik verdiend!
Dido
Dank je. Nog eventjes en we zullen een stoel voor jou bij moeten zetten in het ridderkasteel, zeker? ](*,)Geldt ook voor mij!