Moderator: Rhiannon
De teller van het aantal gestarte oorlogen staat momenteel op 0, en dat is ook alweer een tijdje geleden. Verder nog die ziekteverzekeringen, milieumaatregelen, enz.Change, zei hij om zijn verkiezingrace inhoud te geven. Heeft hij het kunnen waarmaken?
Ik volg de site al van voor Obama verkozen was(!) en eigenlijk was het opgezet vanuit het idee: "Yeah rigth, if you would only keep those promises".Goede link ](*,) . Het is waarschijnlijk een pro Obama website, maar er zal iets van waar zijn.
Ze zijn behoorlijk vocaal, maar een hoop van hun ideeën zijn praktisch niet anders dan achterlijk te noemen.
Het verbaast mij dat er zo'n groot deel van de beloftes wordt ingelost. Een politici staan daar niet bekend om. En het is ook niet zo dat Obama de wind mee heeft gehad.317070 schreef:Ik volg de site al van voor Obama verkozen was(!) en eigenlijk was het opgezet vanuit het idee: "Yeah rigth, if you would only keep those promises".
Dus ze lijkt mij een redelijk objectieve bron.
Wat precies?Kan je dit nader toeloichten?
Ik vind het wel een onfaire situatie in de States met hun 2 partijen systeem.317070 schreef:Ik volg de site al van voor Obama verkozen was(!) en eigenlijk was het opgezet vanuit het idee: "Yeah rigth, if you would only keep those promises".
Dus ze lijkt mij een redelijk objectieve bron.
Als hij niet eens halverwege al zoveel heeft bereikt, dan heeft hij het goed gedaan.Het verbaast mij dat er zo'n groot deel van de beloftes wordt ingelost. Een politici staan daar niet bekend om. En het is ook niet zo dat Obama de wind mee heeft gehad.
De titelvraag luidt: 500 dagen obama, hoe heeft hij het gedaan?Ger schreef:Volledig mee eens, maar laten we het hier even bij de kernvraag houden: Wat heeft Obama tot nu toe gerealiseerd en is dat in lijn met de geschapen verwachtingen*?
*)Waarbij je kan discussieren of verkiezingsspeeches gezien mogen worden als een realistische verwachting.