Ik had graag wat informatie gehad over wat ik vond op Google Earth. Zijn dit ruïnes in de Atlantische oceaan? (in de buurt waar de mythologie Atlantis situeert)
![Afbeelding](http://img341.imageshack.us/img341/3646/runesopdeoceaanbodem.png)
en
![Afbeelding](http://img46.imageshack.us/img46/9332/runesopdeoceaanbodem2.png)
en
![Afbeelding](http://img517.imageshack.us/img517/3198/runesopdeoceaanbodem3.png)
Alvast bedankt voor een verhelderende uitleg.
Mvg
Maarten V.
Dit vond jij op Google Earth? En dan bedoel je dat je weer een of andere website hebt gevonden waarop dit beweerd wordt en dat je dit nu weer zonder bronvermelding hier post?Ik had graag wat informatie gehad over wat ik vond op Google Earth.
Ik neem aan dat je de uitleg van Google, die overal op het internet te vinden is (zie bijvoorbeeld hier), niet wilt accepteren?Alvast bedankt voor een verhelderende uitleg.
Je weet zelf ook dat dat onzinnig is (dat is ook de enig reden dat je het zo presenteert: als drogreden). Je had alleen hoeven te vermelden waar jij deze informatie vandaan had. Waarschijnlijk wil je dat niet melden omdat het weer een website is met een hoog conspirary-gehalte.Ik had misschien best eerst alle mensen opgenoemd die het achtereenvolgens eerst gevonden hadden.
Het heeft iets met jou te maken. Het geeft aan dat jij niet zozeer open een idee wilt bespreken, maar dat je een verborgen agenda hebt. Stel dat je dit inderdaad zelf had ontdekt op Google Earth dan zijn logische eerste vragen: Wat is dit? Zijn dit werkelijke structuren? Vind ik dit soort structuren ook elders? enz. Vragen als: 'Is dit Atlantis? Is dit het doolhof van de Minotaur? Is het Snorkelland?' zijn geen logische startvragen. Die vragen veronderstellen veel meer dan het daadwerkelijke bewijs toelaat. Deze laatste vragen kunnen pas realistisch gesteld worden als ten minste eerst de eerste vragen beantwoord worden. Iemand die dus begint met deze laatste vragen geeft aan dat het waarschijnlijk geen zin heeft om met hem te praten aangezien hij leeft in een fantasiewereld. Dit geldt nog meer voor iemand die de fantasie overneemt van een website.Wat daar de relevantie van is m.b.t. de inhoud is me echter volkomen duister.
Dat is onzin en wederom slechts een redenaarstruc. De truc kan alleen in dit geval niet werken aangezien ik ook de inhoud heb besproken.Blijkbaar kan je het zelf niet goed verdragen dat iemand zegt iets gevonden te hebben, wanneer anderen voor hem dat ook terug gevonden hebben en ga je daarop overfocussen, wat afleidt van de eigenlijke te bespreken inhoud.
Goede links kun je ook altijd zelf vinden door te googelen met een geschikt trefwoord. Bij dat plaatje valt bijvoorbeeld op dat de resolutie in die stroken hoger lijkt dan ernaast. Google dus eens op [atlantis google-earth resolution] en bekijk de eerste hit.(1) In de eerste alinea's wordt gezegd dat Google Earth een lage resolutie dieptekaart is met daaraan toegevoegd hoge resolutie datasets voor sommige plaatsen, met een link naar een webpagina die de zaken zo concreet benoemt dat er geen twijfel meer is dat er hoge resolutie datasets zijn toegevoegd(2): "So what is the structure? Actually, there is no structure there. It's merely a grid of higher resolution sounding data amid a lower-resolution dataset, taken from a ship surveying the area.Blij dat je dan toch inhoudelijk een link kon geven, die misschien wel een plausibele uitleg geeft, het overwegen waard.