Ik denk dat er wel meer mensen nieuwsgierig en sceptisch uitkijken naar wat je al hebt. Ik kom dus ook maar uit de kast als volger van het topic.
Zoals je al ziet bij de formulering van je stelling, blijkt deze al heel lang te bestaan, hoewel je eerst denkt dat het om iets nieuws gaat. Ook jou bewijs is normaalgezien ofwel fout ofwel haalt het dingen aan die al jaren terug (eventueel in een iets andere vorm) opgemerkt zijn. Daar heb ik ook ervaring mee: zelfs heel ingewikkelde dingen, althans voor een amateur-wiskundige, blijken dan toch in het beste geval (voor mij) al in een bepaalde vorm onderzocht te zijn (en in het allerbeste geval ook ingewikkeld te zijn, en geen triviaal gevolg in een bredere context), en anders is het fout. In dit geval nog waarschijnlijker aangezien het (op de '1-uitzondering' na) om een "wereldberoemde" onbewezen stelling gaat. Iedereen loopt bij het bewijs altijd op dezelfde dingen vast.
M.a.w. ik ben sceptisch (zeker na al die eenvoudige 'bewijzen' van de laatste stelling van Fermat die ik al gezien heb), maar ik bewonder het wel dat je zoveel zelfvertrouwen hebt en zo zeker bent van je zaak. Dus hopelijk toch een doorbraak in het bewijs.
PS: Ik dacht al dat je niet Klaas Jorritsma was aangezien de plaatsnaam Appinghedam fout geschreven is. En onze Klaas had ik natuurlijk ook al gegoogled.
Edit: Toevoeging (tip voor een goed, 'professioneel' bewijs): als je het bewijs post, wees dan nauwkeurig en volledig zodat anderen niet heel veel moeite in ontcijferwerk moeten steken (definieer bijvoorbeeld alles eerst, gebruik niet zomaar a, b, c enzovoort zonder dat je zegt wat die symbolen voorstellen). Je kan nooit te veel schrijven. Vergeet niet dat wij je gedachtegang niet zien, dus moet je die ook opschrijven. Ik had bijvoorbeeld niet door wat je bedoelde in je eerste post.